Marketingová komunikace taneční školy Luas Dancing School
Marketing communication of dancing school Luas Dancing School.
bakalářská práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/75282/thumbnail.png?sequence=8&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/75282Identifikátory
SIS: 148837
Kolekce
- Kvalifikační práce [8709]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Štědroň, Bohumír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
14. 9. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Marketingová komunikace, taneční škola, komunikace, marketingový mix, propagační mix, Luas Dancing School, propagaceKlíčová slova (anglicky)
marketing communication, dancing school, communication, marketing mix, promotion mix, Luas Dancing School, advertisingNázev: Marketingová komunikace taneční školy "Luas Dancing School" Cíle: Navrhnutí nové marketingové komunikace taneční školy "Luas Dancing School". Při navrhování nové marketingové komunikace je brán ohled na stávající marketingovou komunikaci, kterou práce analyzuje. Metody: Metody dotazování použité v této bakalářské práci jsou hloubkové interview a ohnisková skupina. Hloubkové interview bylo provedeno s vedoucí a majitelkou školy "Luas Dancing School". Do ohniskové skupiny byli náhodně vybráni žáci školy. Jsou to dlouhodobí tanečníci, ale i začátečníci, kteří se do školy přihlásili před 5 měsíci. Výsledky: Na základě informací získaných z rozhovoru s vedoucí taneční skupiny bylo zjištěno, že škola nepracuje se žádným vytvořeným plánem pro marketingovou komunikaci. Z toho důvodu je práce zaměřena na návrh nové marketingové komunikace, která by tak pomohla škole nejen se zviditelnit, ale i se odlišit od ostatních tanečních škol. Klíčová slova: Marketingová komunikace, taneční škola, komunikace, marketingový mix, propagační mix, Luas Dancing School, propagace
Title: Marketing communication of dancing school Luas Dancing School. Objectives: This thesis is trying to come up with new and effective marketing communication for dancing school. It is based on the old propagation methods and trying to do it better with documents obtained from theoretical part. Methods: Methods we used for this thesis are interview with owner and founder of this dancing school and discussion with dancers of this school. Some of them are long term dancers and some of them are beginners. Results: After interview with owner of this dancing school was found, that they don't have any marketing communication. This thesis is trying to find new ways and to help this school to be more visible for people and to be more creative in advertising then other dancing schools. Keywords: marketing communication, dancing school, communication, marketing mix, promotion mix, Luas Dancing School, advertising