dc.contributor.advisor | Pokorný, Ladislav | |
dc.creator | Zákostelnová, Alena | |
dc.date.accessioned | 2017-03-30T16:34:29Z | |
dc.date.available | 2017-03-30T16:34:29Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/7570 | |
dc.description.abstract | Tato práce je zaměřena na pohybové hry, zmapování jejich využívání ve školní tělesné výchově na druhém stupni základních škol, a to v daném regionu. První část práce obsahuje teoretická východiska, konkrétně se zabývá charakteristikou hry a pohybových her, dále pak obdobím adolescence, pohybovými schopnostmi a dovednostmi. Druhá část práce představuje úkoly - vyhodnocení dotazníků, zpracování dostupné literatury k danému tématu, zpracování návrhu testové baterie a její ověření v praxi. Výzkumná část a závěr práce jsou zpracovány do přehledných tabulek, které poskytují pohled na daný problém a dávají reálnou představu o výuce tělesné výchovy a zařazování pohybových her do výuky. Pro větší přehlednost jsou tabulky doplněny grafy. Klíčová slova Hra, hraní, pohybové hry, motorické učení, pohybové schopnosti a dovednosti, školní tělesná výchova, oblíbenost sportů, testová baterie, mimoškolní aktivity. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This work is focused on physical games, their use in physical education during the 2n degree in Grammar school in specified region. The first part of this work contains theoretical bases and a definition of the physical games, the period of adolescents and the motoric capabilities and skills. The second part presents the tasks - results of the questionnaire, the process of bibliography on the subject, the process of a proposition for test battery and its tried in real. The part focused on research and the conclusion of this work are transformed into tables, that give us a real idea about the treated problem and the overview of an physical education, about the place of physical education and physical games in pedagogy at schools. For better visibility the tables are completed by graphs. Key words A Game, Playing games, motoric games, motoric learning, physical capability and skills, physical education, popularity of different type of sports, test battery, after-school activity. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Rozvoj pohybových schopností a dovedností v pohybových hrách na 2. stupni základní školy | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-09-20 | |
dc.description.department | Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 21407 | |
dc.title.translated | The Development of Motor Skills in Movement Games in the Upper Grades of Primary School | en_US |
dc.contributor.referee | Kuhnová, Věra | |
dc.identifier.aleph | 000572375 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Education - Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Information Technology | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchova - Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - technická a informační výchova | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchova - Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - technická a informační výchova | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Education - Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Information Technology | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Tato práce je zaměřena na pohybové hry, zmapování jejich využívání ve školní tělesné výchově na druhém stupni základních škol, a to v daném regionu. První část práce obsahuje teoretická východiska, konkrétně se zabývá charakteristikou hry a pohybových her, dále pak obdobím adolescence, pohybovými schopnostmi a dovednostmi. Druhá část práce představuje úkoly - vyhodnocení dotazníků, zpracování dostupné literatury k danému tématu, zpracování návrhu testové baterie a její ověření v praxi. Výzkumná část a závěr práce jsou zpracovány do přehledných tabulek, které poskytují pohled na daný problém a dávají reálnou představu o výuce tělesné výchovy a zařazování pohybových her do výuky. Pro větší přehlednost jsou tabulky doplněny grafy. Klíčová slova Hra, hraní, pohybové hry, motorické učení, pohybové schopnosti a dovednosti, školní tělesná výchova, oblíbenost sportů, testová baterie, mimoškolní aktivity. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This work is focused on physical games, their use in physical education during the 2n degree in Grammar school in specified region. The first part of this work contains theoretical bases and a definition of the physical games, the period of adolescents and the motoric capabilities and skills. The second part presents the tasks - results of the questionnaire, the process of bibliography on the subject, the process of a proposition for test battery and its tried in real. The part focused on research and the conclusion of this work are transformed into tables, that give us a real idea about the treated problem and the overview of an physical education, about the place of physical education and physical games in pedagogy at schools. For better visibility the tables are completed by graphs. Key words A Game, Playing games, motoric games, motoric learning, physical capability and skills, physical education, popularity of different type of sports, test battery, after-school activity. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990005723750106986 | |