dc.contributor.advisor | Machleidtová, Silva | |
dc.creator | Janatová, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2017-03-30T16:38:24Z | |
dc.date.available | 2017-03-30T16:38:24Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/7587 | |
dc.description.abstract | Ve své diplomové práci Možnosti a meze využití hry ve výuce francouzského jazyka se zabývám tématem hry z různých pohledů. Svou práci jsem rozdělila na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem se nejprve zaměřila na různé definice her, kterých existuje velké množství, poté jsem čerpala poznatky z odborné literatury a z internetu. Neodpustila jsem si ani malé ohlednutí do historie vývoje hry, kde jsem nemohla opomenout Jana Amose Komenského coby velkého pedagogického myslitele a průkopníka hry ve vyučování. Za "francouzskou stranu" jsem si zvolila Célestina Freineta a v neposlední řadě jsem se zmínila o Jeanu Piagetovi a jeho ženevských výzkumech stádia myšlení a myšlenkových operací v souvislosti se hrou. Autorů, kteří se věnovali a věnují této problematice jerjekonečně mnoho. Vzhledem k tomu, že jsem nechtěla, aby se má práce soustředila pouze na teorii, zvolila jsem opravdu jen pouze velmi letmé zastavení v historii. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | Dans mon travail j 'ai essayé d 'examiner le jeu de différants points de vue. J 'ai consulté beaucoup d'auteurs qui sont spécialistes dans ce domaine. Ce n'était pas possible de les citer tous puisque je voudrais que mon travail ne soit que théorique. Mais je dois avouer qu'au début j 'avais des connaissances très légères. Plus d'auteurs j'étudiais, plus mon sujet me paraissait intéressant. Je me suis posé mille questions sans savoir si je serai capable d'y répondre. Comme la plupart de mes collèques à l'école, je pensais que l'utilisation de jeu était tout à fait facile, qu'on pouvait jouer presque n'importe quoi et n'importe quand et tout le monde va être content. Quelle erreur! Grâce à mon travail, j 'ai commencé à voir le jeu dans les connections plus larges. Si on se décide d 'utiliser le jeu, il faut être bien préparé, on doit savoir pourquoi on le fait et surtout quel est le but concret. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Možnosti a meze využití hry ve výuce francouzského jazyka | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-09-18 | |
dc.description.department | Katedra francouzského jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 21417 | |
dc.title.translated | The Possibilities and Extent of the Use of Games in the Instruction of the French Language | en_US |
dc.contributor.referee | Müllerová, Eva | |
dc.identifier.aleph | 001172205 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - History | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - dějepis | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra francouzského jazyka a literatury | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - dějepis | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - History | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Ve své diplomové práci Možnosti a meze využití hry ve výuce francouzského jazyka se zabývám tématem hry z různých pohledů. Svou práci jsem rozdělila na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem se nejprve zaměřila na různé definice her, kterých existuje velké množství, poté jsem čerpala poznatky z odborné literatury a z internetu. Neodpustila jsem si ani malé ohlednutí do historie vývoje hry, kde jsem nemohla opomenout Jana Amose Komenského coby velkého pedagogického myslitele a průkopníka hry ve vyučování. Za "francouzskou stranu" jsem si zvolila Célestina Freineta a v neposlední řadě jsem se zmínila o Jeanu Piagetovi a jeho ženevských výzkumech stádia myšlení a myšlenkových operací v souvislosti se hrou. Autorů, kteří se věnovali a věnují této problematice jerjekonečně mnoho. Vzhledem k tomu, že jsem nechtěla, aby se má práce soustředila pouze na teorii, zvolila jsem opravdu jen pouze velmi letmé zastavení v historii. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | Dans mon travail j 'ai essayé d 'examiner le jeu de différants points de vue. J 'ai consulté beaucoup d'auteurs qui sont spécialistes dans ce domaine. Ce n'était pas possible de les citer tous puisque je voudrais que mon travail ne soit que théorique. Mais je dois avouer qu'au début j 'avais des connaissances très légères. Plus d'auteurs j'étudiais, plus mon sujet me paraissait intéressant. Je me suis posé mille questions sans savoir si je serai capable d'y répondre. Comme la plupart de mes collèques à l'école, je pensais que l'utilisation de jeu était tout à fait facile, qu'on pouvait jouer presque n'importe quoi et n'importe quand et tout le monde va être content. Quelle erreur! Grâce à mon travail, j 'ai commencé à voir le jeu dans les connections plus larges. Si on se décide d 'utiliser le jeu, il faut être bien préparé, on doit savoir pourquoi on le fait et surtout quel est le but concret. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra francouzského jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011722050106986 | |