Zobrazit minimální záznam

Possibillities of Individual Planning for Children from Socially Disadvantaged Environment
dc.contributor.advisorŽáčková, Hana
dc.creatorSúkeníková, Jana
dc.date.accessioned2017-06-01T04:21:23Z
dc.date.available2017-06-01T04:21:23Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/76259
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na význam a efektivitu individuálního plánování u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež. Část práce se týká nízkoprahové zařízení, následuje celkový popis cílové skupiny, seznam intervencí, se kterými sociální pracovnice pracují. Jako důležitou součást mé práce vnímám vymezení pojmu životní situace, reflexivní životní zvládání a sociální fungování. V teoretické části je dále uvedená stěžejní kapitola o individuálním plánování, o kterou se opírám v empirické části. Empirická část obsahuje kvalitativní výzkumnou strategii, hlavní technikou byl zvolen polostrukturovaný rozhovor. Průzkum je zaměřen na to, jak klienti nízkoprahového zařízení vnímají individuální plánování. Vzhledem k výsledkům, ke kterým jsem se dopracovala, jsem si uvědomila, že v klubu umíme vhodným způsobem vysvětlit klientům, že s nimi musíme vytvořit IP do určitého časového období. Domnívám se tedy, že z výše uvedeného vyplývá, že jsem splnila cíl, který jsem si stanovila a pozitivem je i přesah do mé další praktické činnosti sociálního pracovníka NZDM. Uvědomuji si, že výsledky mé práce nejsou zobecnitelné, protože průzkum byl realizován pouze v jednom typu NZDM. Bylo by ale přínosem takovéto šetření realizovat i v jiných typech NZDM, protože získané výsledky by pak...cs_CZ
dc.description.abstractMožnosti individuálního plánování u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí Possibilities of Individual Planning for Children From Socially Disadvantage Environment Bc. Jana Súkeníková The thesis is focused on the importance and effectiveness of individual planning for children from socially disadvantaged environment in low-threshold services for children and youth. Part of the work concerns the threshold services, followed by a general description of the target group, list of interventions with which social workers operate. As an important part of my job I see definition of living situations, reflexive environmental management and social functioning. The theoretical part is further given a pivotal chapter on individual planning that underpins the empirical section. The practical part includes qualitative research strategy, the main technique was chosen semi-structured interview. The survey is focused on how clients of low-threshold services perceive individual planning. Considering the results of, which I was gone, I realized that the low-threshold services is an appropriate way we can explain to clients that with them we need to create individual planning to a specific period. So I think that from the foregoing that I fulfilled a goal that I set a positive is overlap in my other practical work...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.subjectNízkoprahový klubcs_CZ
dc.subjectdítěcs_CZ
dc.subjectklientcs_CZ
dc.subjectindividuální plánovánícs_CZ
dc.subjectnepříznivá životní situacecs_CZ
dc.subjectsociální fungovánícs_CZ
dc.subjectsociální pracovníkcs_CZ
dc.subjectLow-threshold servicesen_US
dc.subjectchilden_US
dc.subjectclienten_US
dc.subjectindividual planningen_US
dc.subjectdifficult life situationsen_US
dc.subjectsocial functioningen_US
dc.subjectsocial workeren_US
dc.titleMožnosti individuálního plánování u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-06-09
dc.description.departmentHTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId162952
dc.title.translatedPossibillities of Individual Planning for Children from Socially Disadvantaged Environmenten_US
dc.contributor.refereeCimrmannová, Tereza
dc.identifier.aleph002092462
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociální a charitativní prácecs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial and Charity Worken_US
thesis.degree.programSociální prácecs_CZ
thesis.degree.programSocial Worken_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální a charitativní prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial and Charity Worken_US
uk.degree-program.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Worken_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce je zaměřena na význam a efektivitu individuálního plánování u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež. Část práce se týká nízkoprahové zařízení, následuje celkový popis cílové skupiny, seznam intervencí, se kterými sociální pracovnice pracují. Jako důležitou součást mé práce vnímám vymezení pojmu životní situace, reflexivní životní zvládání a sociální fungování. V teoretické části je dále uvedená stěžejní kapitola o individuálním plánování, o kterou se opírám v empirické části. Empirická část obsahuje kvalitativní výzkumnou strategii, hlavní technikou byl zvolen polostrukturovaný rozhovor. Průzkum je zaměřen na to, jak klienti nízkoprahového zařízení vnímají individuální plánování. Vzhledem k výsledkům, ke kterým jsem se dopracovala, jsem si uvědomila, že v klubu umíme vhodným způsobem vysvětlit klientům, že s nimi musíme vytvořit IP do určitého časového období. Domnívám se tedy, že z výše uvedeného vyplývá, že jsem splnila cíl, který jsem si stanovila a pozitivem je i přesah do mé další praktické činnosti sociálního pracovníka NZDM. Uvědomuji si, že výsledky mé práce nejsou zobecnitelné, protože průzkum byl realizován pouze v jednom typu NZDM. Bylo by ale přínosem takovéto šetření realizovat i v jiných typech NZDM, protože získané výsledky by pak...cs_CZ
uk.abstract.enMožnosti individuálního plánování u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí Possibilities of Individual Planning for Children From Socially Disadvantage Environment Bc. Jana Súkeníková The thesis is focused on the importance and effectiveness of individual planning for children from socially disadvantaged environment in low-threshold services for children and youth. Part of the work concerns the threshold services, followed by a general description of the target group, list of interventions with which social workers operate. As an important part of my job I see definition of living situations, reflexive environmental management and social functioning. The theoretical part is further given a pivotal chapter on individual planning that underpins the empirical section. The practical part includes qualitative research strategy, the main technique was chosen semi-structured interview. The survey is focused on how clients of low-threshold services perceive individual planning. Considering the results of, which I was gone, I realized that the low-threshold services is an appropriate way we can explain to clients that with them we need to create individual planning to a specific period. So I think that from the foregoing that I fulfilled a goal that I set a positive is overlap in my other practical work...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020924620106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV