Zobrazit minimální záznam

The proposal for marketing communication of sports equipment BungyPump
dc.contributor.advisorPecinová, Markéta
dc.creatorJelínková, Kristýna
dc.date.accessioned2017-06-01T04:28:47Z
dc.date.available2017-06-01T04:28:47Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/76297
dc.description.abstractNázev: Návrh marketingové komunikace sportovní pomůcky BungyPump Cíle: Cílem této práce je pomocí získaných dat zanalyzovat a zhodnotit současnou marketingovou komunikaci BungyPump a na základě získaných poznatků vytvořit návrh na zlepšení nové marketingové komunikace. Metody: V rámci zhodnocení marketingové komunikace byly využity metody kvalitativního výzkumu. Konkrétně rozhovor s pomocí návodu, zúčastněné polo-strukturované pozorování a analýza interních dokumentů. Výsledky: Výstupem této práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace BungyPump zahrnující nové komunikační prostředky a zefektivnění těch stávajících. Jedná se především o zvýšení možnosti k vyzkoušení si hůlek prostřednictvím organizovaných procházek. Pro tyto účely byly navrženy nové letáky a webové stránky. Návrh obsahuje i využití nových trendů marketingu a to guerrila marketing. Klíčová slova: komunikační mix, propagace, hloubkové interview, zúčastněné pozorování, sportovní produkt, veletrhy a výstavycs_CZ
dc.description.abstractTitle: The proposal for marketing communication of sports equipment BungyPump Goals: The goal is to analyze and evaluate the current marketing communication of BungyPump, based on the acquired data and findings and propose a new improved marketing communication. Methods: Methods of qualitative research have been employed to assess the current marketing communication - specifically an interview with the instructions, participant semi-structured observation and analysis of internal documents. Results: The output of the work is a proposal for the improvement of marketing communication of BungyPump, including new means of communication and efficiency improvement of the current means. It is primarily the possibility to test the poles during organized walks. New leaflets and a website have been designed for this purpose. The proposal also utilizes new trends in marketing, namely guerilla marketing. Keywords: communication mix, promotion, in-depth interview, participating observation, sports product, fair trade and exhibitionen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectkomunikační mixcs_CZ
dc.subjectpropagacecs_CZ
dc.subjecthloubkové interviewcs_CZ
dc.subjectzúčastněné pozorovánícs_CZ
dc.subjectsportovní produktcs_CZ
dc.subjectveletrhy a výstavycs_CZ
dc.subjectcommunication mixen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectin-depth interviewen_US
dc.subjectparticipating observationen_US
dc.subjectsports producten_US
dc.subjectfair trade and exhibitionen_US
dc.titleNávrh marketingové komunikace sportovní pomůcky BungyPumpcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-05-18
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId165272
dc.title.translatedThe proposal for marketing communication of sports equipment BungyPumpen_US
dc.contributor.refereeRuda, Tomáš
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Návrh marketingové komunikace sportovní pomůcky BungyPump Cíle: Cílem této práce je pomocí získaných dat zanalyzovat a zhodnotit současnou marketingovou komunikaci BungyPump a na základě získaných poznatků vytvořit návrh na zlepšení nové marketingové komunikace. Metody: V rámci zhodnocení marketingové komunikace byly využity metody kvalitativního výzkumu. Konkrétně rozhovor s pomocí návodu, zúčastněné polo-strukturované pozorování a analýza interních dokumentů. Výsledky: Výstupem této práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace BungyPump zahrnující nové komunikační prostředky a zefektivnění těch stávajících. Jedná se především o zvýšení možnosti k vyzkoušení si hůlek prostřednictvím organizovaných procházek. Pro tyto účely byly navrženy nové letáky a webové stránky. Návrh obsahuje i využití nových trendů marketingu a to guerrila marketing. Klíčová slova: komunikační mix, propagace, hloubkové interview, zúčastněné pozorování, sportovní produkt, veletrhy a výstavycs_CZ
uk.abstract.enTitle: The proposal for marketing communication of sports equipment BungyPump Goals: The goal is to analyze and evaluate the current marketing communication of BungyPump, based on the acquired data and findings and propose a new improved marketing communication. Methods: Methods of qualitative research have been employed to assess the current marketing communication - specifically an interview with the instructions, participant semi-structured observation and analysis of internal documents. Results: The output of the work is a proposal for the improvement of marketing communication of BungyPump, including new means of communication and efficiency improvement of the current means. It is primarily the possibility to test the poles during organized walks. New leaflets and a website have been designed for this purpose. The proposal also utilizes new trends in marketing, namely guerilla marketing. Keywords: communication mix, promotion, in-depth interview, participating observation, sports product, fair trade and exhibitionen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV