Zobrazit minimální záznam

The French Model of Integration in the Field of Educating Ethnic Minorities
dc.contributor.advisorKalfiřtová, Eva
dc.creatorHavránková, Ivana
dc.date.accessioned2017-03-30T17:14:38Z
dc.date.available2017-03-30T17:14:38Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/7745
dc.description.abstractHlavním cílem této diplomové práce je objasnit problematiku, která se týká integrace etnických menšin, které jsou přítomny ve Francii. Vzhledem k tomu, že v České republice nejsme nuceni v takové míře řešit problémy, které se v rámci imigrace objevují, vybrala jsem si Francii, která je tradičně považována za zemi, do které neustále přichází lidé, kteří se zde chtějí natrvalo usadit. Francie zde bude popsána jako multikulturní země, která chce v rámci své imigrační politiky poskytnout cizincům kvalitní zázemí pro jejich budoucí život. Vzhledem k tomu, že na pedagogické fakultě Univerzity Karlovy studuji obor francouzský jazyk a literatura a základy společenských věd, budou v diplomové práci spojeny oba přístupy. Dalším cílem práce bylo popsat francouzskou imigrační politiku, která se týká všech cizinců, se zaměřením na francouzské školství, které má za úkol vzdělávat nově příchozí žáky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractCe mémoire est dédié à la problém atique de l'im m igration sur le territoire français. L'accent a été plus particulièrem ent mis sur l'intégration des élèves issus de l'im m igration au sein de l'école. À l'occasion d 'un séjour en France, effectué dans le cadre ERASM US, j'a i eu la possibilité de réaliser un stage d'observation dans les collèges en région Val d'O ise. J'ai pu réaliser des recherches et m ener des entretiens avec des enseignants exerçant dans des classes à pluralité culturelle. J 'ai pu constater plusieurs problèmes liés au processus de l'intégration que je développe ci-après. Je voudrais tout d 'abord apporter un ensemble des points de vue quant à la problématique des nouveaux arrivants en France, notamment des enfants. Puisque la France est historiquement un pays dont l'im m igration est vraiment forte, la question des minorités ethniques est de toute façon présente. Le dernier recensem ent de l'année 2001 note une forte population d 'élèves provenant de pays maghrébins, de Turquie, d 'Asie. D urant la dernière décennie, il a été remarqué une arrivée de jeunes gens des pays de l'Europe de l'Est. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleFrancouzský model integrace v oblasti vzdělávání etnických menšincs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-09-18
dc.description.departmentKatedra francouzského jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId21415
dc.title.translatedThe French Model of Integration in the Field of Educating Ethnic Minoritiesen_US
dc.contributor.refereeMüllerová, Eva
dc.identifier.aleph001172138
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - Social Sciensesen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - základy společenských vědcs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra francouzského jazyka a literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - základy společenských vědcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - Social Sciensesen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csHlavním cílem této diplomové práce je objasnit problematiku, která se týká integrace etnických menšin, které jsou přítomny ve Francii. Vzhledem k tomu, že v České republice nejsme nuceni v takové míře řešit problémy, které se v rámci imigrace objevují, vybrala jsem si Francii, která je tradičně považována za zemi, do které neustále přichází lidé, kteří se zde chtějí natrvalo usadit. Francie zde bude popsána jako multikulturní země, která chce v rámci své imigrační politiky poskytnout cizincům kvalitní zázemí pro jejich budoucí život. Vzhledem k tomu, že na pedagogické fakultě Univerzity Karlovy studuji obor francouzský jazyk a literatura a základy společenských věd, budou v diplomové práci spojeny oba přístupy. Dalším cílem práce bylo popsat francouzskou imigrační politiku, která se týká všech cizinců, se zaměřením na francouzské školství, které má za úkol vzdělávat nově příchozí žáky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enCe mémoire est dédié à la problém atique de l'im m igration sur le territoire français. L'accent a été plus particulièrem ent mis sur l'intégration des élèves issus de l'im m igration au sein de l'école. À l'occasion d 'un séjour en France, effectué dans le cadre ERASM US, j'a i eu la possibilité de réaliser un stage d'observation dans les collèges en région Val d'O ise. J'ai pu réaliser des recherches et m ener des entretiens avec des enseignants exerçant dans des classes à pluralité culturelle. J 'ai pu constater plusieurs problèmes liés au processus de l'intégration que je développe ci-après. Je voudrais tout d 'abord apporter un ensemble des points de vue quant à la problématique des nouveaux arrivants en France, notamment des enfants. Puisque la France est historiquement un pays dont l'im m igration est vraiment forte, la question des minorités ethniques est de toute façon présente. Le dernier recensem ent de l'année 2001 note une forte population d 'élèves provenant de pays maghrébins, de Turquie, d 'Asie. D urant la dernière décennie, il a été remarqué une arrivée de jeunes gens des pays de l'Europe de l'Est. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra francouzského jazyka a literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990011721380106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV