dc.contributor.advisor | Wildová, Radka | |
dc.creator | Šimáková, Andrea | |
dc.date.accessioned | 2017-03-30T17:15:35Z | |
dc.date.available | 2017-03-30T17:15:35Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/7749 | |
dc.description.abstract | České školství prochází počátkem 21. století významnou etapou přerodu a změn, které se dotýkají nás všech, neboť každý z nás chodil do školy a máme pocit, že problematice školství všichni rozumíme. Většina z nás má rovněž děti, které do školy právě chodí nebo budou chodit a každá změna se nás dotýká i jako rodičů. Problematika školství je také vděčný mediálním, potažmo i politickým tématem. Není proto divu, že výrazné změny, které jsem nastínila ve své diplomové práci, jsou diskutovány nejen odbornou, ale i širokou veřejností. Ve své diplomové práci jsem se snažila nastínit nej důležitější trendy a směry vývoje obsahu vzdělávání na úrovni primární školy, stejně jako nezbytné podmínky k realizaci kutikulámí reformy a celkové humanizace našeho školství. Samozřejmě jsem nemohla postihnout dopodrobna všechny změny, ke kterým dnes dochází, neboť se týkají všech oblastí našeho školství, nejenom primárního vzdělávání. Samostatnou kapitolu by představoval například nově uzákoněný systém státních maturitních zkoušek, který zavádí tzv. společnou část maturitní zkoušky (z českého jazyka, cizího jazyka a z volitelné zkoušky) a z profilové části maturitní zkoušky, stejně jako Národní soustava kvalifikací (NSK) podporující propojení počátečního a dalšího vzdělávání či projekt pro Uznávání výsledků neformálního a... | cs_CZ |
dc.description.abstract | České školství prochází počátkem 21. století významnou etapou přerodu a změn, které se dotýkají nás všech, neboť každý z nás chodil do školy a máme pocit, že problematice školství všichni rozumíme. Většina z nás má rovněž děti, které do školy právě chodí nebo budou chodit a každá změna se nás dotýká i jako rodičů. Problematika školství je také vděčný mediálním, potažmo i politickým tématem. Není proto divu, že výrazné změny, které jsem nastínila ve své diplomové práci, jsou diskutovány nejen odbornou, ale i širokou veřejností. Ve své diplomové práci jsem se snažila nastínit nej důležitější trendy a směry vývoje obsahu vzdělávání na úrovni primární školy, stejně jako nezbytné podmínky k realizaci kutikulámí reformy a celkové humanizace našeho školství. Samozřejmě jsem nemohla postihnout dopodrobna všechny změny, ke kterým dnes dochází, neboť se týkají všech oblastí našeho školství, nejenom primárního vzdělávání. Samostatnou kapitolu by představoval například nově uzákoněný systém státních maturitních zkoušek, který zavádí tzv. společnou část maturitní zkoušky (z českého jazyka, cizího jazyka a z volitelné zkoušky) a z profilové části maturitní zkoušky, stejně jako Národní soustava kvalifikací (NSK) podporující propojení počátečního a dalšího vzdělávání či projekt pro Uznávání výsledků neformálního a... | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Obsah vzdělávání na 1. stupni Základní školy | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-09-12 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 21897 | |
dc.title.translated | The Curriculum for the Lower Grades of Primary School | en_US |
dc.contributor.referee | Křivánek, Zdeněk | |
dc.identifier.aleph | 001231367 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | České školství prochází počátkem 21. století významnou etapou přerodu a změn, které se dotýkají nás všech, neboť každý z nás chodil do školy a máme pocit, že problematice školství všichni rozumíme. Většina z nás má rovněž děti, které do školy právě chodí nebo budou chodit a každá změna se nás dotýká i jako rodičů. Problematika školství je také vděčný mediálním, potažmo i politickým tématem. Není proto divu, že výrazné změny, které jsem nastínila ve své diplomové práci, jsou diskutovány nejen odbornou, ale i širokou veřejností. Ve své diplomové práci jsem se snažila nastínit nej důležitější trendy a směry vývoje obsahu vzdělávání na úrovni primární školy, stejně jako nezbytné podmínky k realizaci kutikulámí reformy a celkové humanizace našeho školství. Samozřejmě jsem nemohla postihnout dopodrobna všechny změny, ke kterým dnes dochází, neboť se týkají všech oblastí našeho školství, nejenom primárního vzdělávání. Samostatnou kapitolu by představoval například nově uzákoněný systém státních maturitních zkoušek, který zavádí tzv. společnou část maturitní zkoušky (z českého jazyka, cizího jazyka a z volitelné zkoušky) a z profilové části maturitní zkoušky, stejně jako Národní soustava kvalifikací (NSK) podporující propojení počátečního a dalšího vzdělávání či projekt pro Uznávání výsledků neformálního a... | cs_CZ |
uk.abstract.en | České školství prochází počátkem 21. století významnou etapou přerodu a změn, které se dotýkají nás všech, neboť každý z nás chodil do školy a máme pocit, že problematice školství všichni rozumíme. Většina z nás má rovněž děti, které do školy právě chodí nebo budou chodit a každá změna se nás dotýká i jako rodičů. Problematika školství je také vděčný mediálním, potažmo i politickým tématem. Není proto divu, že výrazné změny, které jsem nastínila ve své diplomové práci, jsou diskutovány nejen odbornou, ale i širokou veřejností. Ve své diplomové práci jsem se snažila nastínit nej důležitější trendy a směry vývoje obsahu vzdělávání na úrovni primární školy, stejně jako nezbytné podmínky k realizaci kutikulámí reformy a celkové humanizace našeho školství. Samozřejmě jsem nemohla postihnout dopodrobna všechny změny, ke kterým dnes dochází, neboť se týkají všech oblastí našeho školství, nejenom primárního vzdělávání. Samostatnou kapitolu by představoval například nově uzákoněný systém státních maturitních zkoušek, který zavádí tzv. společnou část maturitní zkoušky (z českého jazyka, cizího jazyka a z volitelné zkoušky) a z profilové části maturitní zkoušky, stejně jako Národní soustava kvalifikací (NSK) podporující propojení počátečního a dalšího vzdělávání či projekt pro Uznávání výsledků neformálního a... | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990012313670106986 | |