Příprava Etapové Hry pro integrovanou skupinu dětí
How to Prepare a Stage Game for the Integrated Group of Children
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/7776Identifikátory
SIS: 18543
Kolekce
- Kvalifikační práce [1555]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Růžička, Vít
Fakulta / součást
Evangelická teologická fakulta
Obor
Pastorační a sociální práce
Katedra / ústav / klinika
Jabok
Datum obhajoby
11. 9. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Evangelická teologická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Tato práce je určena především těm, kterým není život handicapovaných lidí lhostejný a snaží se spojováním světa postižených a nepostižených lidí dojít k přátelskému soužití těchto komunit. Práce je rozdělena na tři části. V první části se zabývám významem samotného tábora pro handicapované jedince, ale i pro jedince bez handicapu. Tato práce je určena pro lidi, kteří se chystají připravit etapovou hru na táboře pro smíšenou skupinu dětí handicapovaných a dětí bez handicapu. V druhé části se věnuji tomu, jak vytvořit prostředí pro rozvoj tělesného a duševního vývoje dětí s postižením a podpořit tak rozšíření jejich dovedností a schopností. Popisuji základní metody práce s handicapovanými dětmi a jak předcházet jejich diskriminaci v prostředí, kde se nacházejí i nehandicapovaní lidé. Jsou to kroky, kterými vytvoříme půdu pro navázání vztahů mezi dětmi s postižením a bez postižení. Třetí kapitola je hlavní částí mé práce. Popisuji v ní etapovou hru připravenou pro inegrovanou skupinu dětí s postižením a bez postižení. Rozepisuji jednotlivé dny etapové hry, jak jdou za sebou. Hra je utvořena tak, aby děti bez postižení mohly ukázat své kvality, dovednosti a hra podpořila jejich sebevědomí a nezávislost. Dětem bez postižení přináší seznámení se s životem handicapovaného člověka a rozvíjí v nich empatii a...
In this seminar I give examples of how to prepare a summer camp for integrated groups of children. There are three parts. In the first part you can find general information on how to prepare a summer camp, more specific information being in the section on specialized literature. The second part deals with the special needs of handicapped children, how to build a suitable environment to meet their physical and mental development needs, which will allow for growth and expression, as well as for non- handicapped children, and allow for friendship and positive interaction between handicapped and non- handicapped children. In the third and main part of this seminar, I describe, day by day, a multi-stage game for integrated groups of children. In this game handicapped children can show their abilities, knowledge, and are given the chance to gain self-confidence. To children without handicaps the game brings knowledge of handicapped children's lives, and helps to develop understanding. Also, it focuses on the physical development of the children, and helps build awareness of life in their country. This helps to decrease the distance between handicapped people and the rest of society. Public attitudes towards people with handicaps are full of misunderstanding and apathy. The purpose of integrated summer camp is...