Prolínání osobnostního PR a komerční sféry na YouTube
PR mingling of personal and commercial sphere on YouTube
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/77771Identifikátory
SIS: 166454
Kolekce
- Kvalifikační práce [18289]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Shavit, Anna
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
14. 6. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
YouTube, YouTuber, Multikanálová síť, ekosystém YouTube, video, nová médiaKlíčová slova (anglicky)
YouTube, YouTuber, Multi-channel network, YouTube ecosystem, new mediaCitace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
The Rise of the YouTube Celebrity: The Migration of Young Audiences from TV to Independent Content Creators
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOSedláček, Jakub (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2016)Datum obhajoby: 14. 9. 2016Cílem této práce je poodhalit příčiny náhlého vzestupu tzv. YouTube celebrity a experimentálně ověřit, zda se tvrzení médií že YouTubeři u teenagerů nahradili tradiční celebrity zakládají na pravdě. Práce integruje YouTubery ... -
British YouTube Personalities and the Effects of their Videos on the Vocabulary of Czech Viewers
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOBurgonová, Nicole (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2016)Datum obhajoby: 26. 5. 2016 -
Generace YouTube
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOŽid, Marek (Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta, 2017)Datum obhajoby: 26. 6. 2017