Zobrazit minimální záznam

Customers satisfaction with the offer of the ski resorts services
dc.contributor.advisorČáslavová, Eva
dc.creatorDrengubáková, Andrea
dc.date.accessioned2017-06-01T14:32:13Z
dc.date.available2017-06-01T14:32:13Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/79004
dc.description.abstractNázev: Spokojenost zákazníků se službami lyžařských center Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit spokojenost zákazníků se službami lyžařských středisek a na základě výsledků navrhnout zlepšení. Práce zjišťuje nejen spokojenost návštěvníků s jednotlivými službami poskytovaných střediskem a jeho vybavením, ale zároveň je u respondentů zjišťován stupeň důležitosti jednotlivých služeb v rámci hodnocení celkové nabídky lyžařského střediska. Dalším cílem je porovnání výsledků určitých lyžařských center mezi sebou. Metody: V této práci je využit kvantitativní výzkum pomocí elektronického dotazování. V rámci měření spokojenosti jsou posuzované služby hodnocené na stupnici, na základě které jim je přisouzena určitá váha. Hypotézy jsou ověřené pomocí korelační analýzy. Co se týká porovnání výsledků výzkumu mezi určenými středisky, je použita metoda komparace Výsledky: Výsledkem diplomové práce je zjištění celkové spokojenosti návštěvníků se službami lyžařských center, zjištění důležitosti jednotlivých služeb a srovnání spokojenosti zákazníků se službami u vybraných středisek. Veškeré konkrétní výpočty jsou uvedeny v kapitole "Analýza spokojenosti". Klíčová slova: výzkum spokojenosti, spokojenost zákazníka, služby, dotazník, analýza konkurencecs_CZ
dc.description.abstractTitle: Customers satisfaction with the offer of the ski resorts services Objectives: The main goal of the thesis is the determination of customers' satisfaction with the ski resorts services and to suggest an improvement on the basis of the results. The thesis' main aim is to analyse not only customers' satisfaction with the particular services and ski resorts facilities, but also the level of services' importance within the whole offer provided by the ski resort. The results from different ski resorts are subsequently compared. Methods: The thesis utilises the quantity research performed via electronic questionnaire. The particular services are evaluated by scale, which determinates the weight of the service. The hypotheses are verified by the correlational analysis. In case of comparison of results the comparative method is used. Results: The result of the thesis is the determination of the customers' satisfaction with the ski resorts services, determination of the importance of particular services and comparison of the results between the ski resorts. All computations are mentioned in the chapter "Analysis of the Satisfaction". Keywords: research of satisfaction, customers satisfaction, services, questionnaire, analysis of competitionen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectvýzkum spokojenostics_CZ
dc.subjectspokiojenost zákazníkacs_CZ
dc.subjectslužbycs_CZ
dc.subjectdotazníkcs_CZ
dc.subjectanalýza konkurencecs_CZ
dc.subjectresearch of satisfactionen_US
dc.subjectcustomers satisfactionen_US
dc.subjectservicesen_US
dc.subjectquestionnaireen_US
dc.subjectanalysis of competitionen_US
dc.titleSpokojenost zákazníků s nabídkou služeb lyžařských centercs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-09
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId134922
dc.title.translatedCustomers satisfaction with the offer of the ski resorts servicesen_US
dc.contributor.refereeRuda, Tomáš
dc.identifier.aleph002026602
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Spokojenost zákazníků se službami lyžařských center Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit spokojenost zákazníků se službami lyžařských středisek a na základě výsledků navrhnout zlepšení. Práce zjišťuje nejen spokojenost návštěvníků s jednotlivými službami poskytovaných střediskem a jeho vybavením, ale zároveň je u respondentů zjišťován stupeň důležitosti jednotlivých služeb v rámci hodnocení celkové nabídky lyžařského střediska. Dalším cílem je porovnání výsledků určitých lyžařských center mezi sebou. Metody: V této práci je využit kvantitativní výzkum pomocí elektronického dotazování. V rámci měření spokojenosti jsou posuzované služby hodnocené na stupnici, na základě které jim je přisouzena určitá váha. Hypotézy jsou ověřené pomocí korelační analýzy. Co se týká porovnání výsledků výzkumu mezi určenými středisky, je použita metoda komparace Výsledky: Výsledkem diplomové práce je zjištění celkové spokojenosti návštěvníků se službami lyžařských center, zjištění důležitosti jednotlivých služeb a srovnání spokojenosti zákazníků se službami u vybraných středisek. Veškeré konkrétní výpočty jsou uvedeny v kapitole "Analýza spokojenosti". Klíčová slova: výzkum spokojenosti, spokojenost zákazníka, služby, dotazník, analýza konkurencecs_CZ
uk.abstract.enTitle: Customers satisfaction with the offer of the ski resorts services Objectives: The main goal of the thesis is the determination of customers' satisfaction with the ski resorts services and to suggest an improvement on the basis of the results. The thesis' main aim is to analyse not only customers' satisfaction with the particular services and ski resorts facilities, but also the level of services' importance within the whole offer provided by the ski resort. The results from different ski resorts are subsequently compared. Methods: The thesis utilises the quantity research performed via electronic questionnaire. The particular services are evaluated by scale, which determinates the weight of the service. The hypotheses are verified by the correlational analysis. In case of comparison of results the comparative method is used. Results: The result of the thesis is the determination of the customers' satisfaction with the ski resorts services, determination of the importance of particular services and comparison of the results between the ski resorts. All computations are mentioned in the chapter "Analysis of the Satisfaction". Keywords: research of satisfaction, customers satisfaction, services, questionnaire, analysis of competitionen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990020266020106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV