Jednotná vizuální identita škol
Unified visual identity of schools
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/79242Identifikátory
SIS: 178815
Kolekce
- Kvalifikační práce [18629]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Lustig, Stanislav
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Informační technologie se zaměřením na vzdělávání - Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání
Katedra / ústav / klinika
Katedra informačních technologií a technické výchovy
Datum obhajoby
12. 9. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
vizuální, identita, corporate, logo, designKlíčová slova (anglicky)
visual, identity, corporate, logo, designBakalářská práce "Jednotná vizuální identita škol" se věnuje problematice vizuální prezentace českých škol. Teoretická část přibližuje téma jednotné vizuální identity, popisuje její důležité prvky a fáze tvorby. Tento oddíl práce je napsán tak, aby mohl sloužit jako manuál pro správné vytvoření jednotné vizuální identity. Přiblížena je také současná situace škol v této oblasti a její porovnání se zahraničím. Emiprická část poskytuje náhled do využívání prvků jednotné vizuální identity na českých školách a míru jejich zpracování v rámci Corporate Designu. Zkoumá elektronicky dostupné materiály škol z hlediska jednotné vizuální identity a porovnává je s materiály dostupnými u komerčních subjektů. Dalším přínosem je návrh obsahu minimálního grafického manuálu pro praktické využití ve školním prostředí.
Bachelor thesis "Unified visual identity of schools deals with a visual presentation of elementary and secondary schools. Theoretical part explains a subject of the unified visual identity of schools and describes fundamental parts and phases of the creation. This section is written in the way it can serve as a manual for a right creation of the unified visual identity. On top of that, current situation of schools in this regard is thoroughly described and compared with international peers. Empiric part examines the existence of the unified visual identity in the Czech Republic. This part explores electronical materials of schools which can be a part of Corporate Identity and compares them with commercial entities. Another benefit is the draft of minimum graphic design manual for practical use in the school environment.