Zobrazit minimální záznam

Outdoor Education (OE) from the Czech Companies Viewpoint
dc.contributor.advisorNeuman, Jan
dc.creatorVyšatová, Eliška
dc.date.accessioned2017-03-30T17:58:19Z
dc.date.available2017-03-30T17:58:19Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/7938
dc.description.abstracta klíčová slova Název: Outdoorové vzdělávání z pohledu českých firem Cíle práce: Zhodnocení a analýza situace outdoorového vzdělávání v České republice a možnosti jeho aplikace v řízení lidských zdrojů. Zjištění proč firmy objednávají outdoorové kurzy a od nich očekávají. Metoda: Ve výzkumu pohledu českých firem na outdoorové vzdělávání a jeho kurzy bylo použito dotazmK:ového šetření. Získali jsme odpovědi od 20 společností působících na českém trhu. Výsledky: Výsledky shrnují pohled českých firem Gejich personálních oddělení) na kurzy outdoorového vzdělávání. Klíčová slova: outdoorové vzdělávání, teambuilding, kurzy, týmová spoluprácecs_CZ
dc.description.abstractand key words Title: Outdoor education (OE) from the view of Czech companies Aim of the work: Analyse and evaluate the outdoor education situation in Czech republic and the posibilities of applying it in human resources. Find out why the companies take part in the outdoor courses and what do they expect from it. Method: A questionnaire research was used to find out how the Czech companies evaluate the outdoor education and the courses themselves. We gained answers from 20 companies working on the Czech market. To gain better view on the problem we compared the results with other thesis. Results: The results show the point of view of the personnel managers of the mentioned companies to the courses of OE. Key words: outdoor education, teambuilding, courses, teamworken_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleOutdoorové vzdělávání z pohledu českých firemcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-09-27
dc.description.departmentSporty v příroděcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId29435
dc.title.translatedOutdoor Education (OE) from the Czech Companies Viewpointen_US
dc.contributor.refereeBartůněk, Dušan
dc.identifier.aleph000903907
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Sporty v příroděcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csa klíčová slova Název: Outdoorové vzdělávání z pohledu českých firem Cíle práce: Zhodnocení a analýza situace outdoorového vzdělávání v České republice a možnosti jeho aplikace v řízení lidských zdrojů. Zjištění proč firmy objednávají outdoorové kurzy a od nich očekávají. Metoda: Ve výzkumu pohledu českých firem na outdoorové vzdělávání a jeho kurzy bylo použito dotazmK:ového šetření. Získali jsme odpovědi od 20 společností působících na českém trhu. Výsledky: Výsledky shrnují pohled českých firem Gejich personálních oddělení) na kurzy outdoorového vzdělávání. Klíčová slova: outdoorové vzdělávání, teambuilding, kurzy, týmová spoluprácecs_CZ
uk.abstract.enand key words Title: Outdoor education (OE) from the view of Czech companies Aim of the work: Analyse and evaluate the outdoor education situation in Czech republic and the posibilities of applying it in human resources. Find out why the companies take part in the outdoor courses and what do they expect from it. Method: A questionnaire research was used to find out how the Czech companies evaluate the outdoor education and the courses themselves. We gained answers from 20 companies working on the Czech market. To gain better view on the problem we compared the results with other thesis. Results: The results show the point of view of the personnel managers of the mentioned companies to the courses of OE. Key words: outdoor education, teambuilding, courses, teamworken_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Sporty v příroděcs_CZ
dc.identifier.lisID990009039070106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV