Propagační strategie sportovních vozů Škoda
Promotion strategies of Skoda sport cars
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/806Identifikátory
SIS: 36180
Kolekce
- Kvalifikační práce [8907]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šíma, Jan
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
26. 9. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Název práce: Propagační strategie sportovních vozů Škoda Název práce v angličtině: Promotion strategies of Skoda sports cars cne práce: Analýza propagačních strategií sportovních vozů na trhu v české republice. Navrhnout vzor pro reklamní kampaně sportovních vozů. Navrhnout, jak lépe propagovat sportovní vozy. Metoda: V práci jsem použil metody kvantitativního a kvalitativního sběru údajů. Výsledky: Navrhují hodnocení komunikačních účinků reklamních kampaní. Navrhují model propagační strategie sportovních vozů s využitrm různých komunikačních médií. Kličová slova: reklama, marketing, značka, produkt, sportovní automobil, komunikace, image Abstrakt Ve své práci se zabývám tématem propagace sportovních vozů Škoda. Nejprve jsem zpracoval teoreticko-metodologická východiska. Z těchto podkladů poté vychází analytická část, ve které jsem rozebral jednotlivé reklamní kampaně již existujících sportovních vozů Škody. V úvodu syntetické části jsem navrhl model, podle kterého by se mohla hodnotit daná reklamní kampaň na tyto vozy. V druhé části syntetického celku je uveden mnou navržený vzor- model - pro případnou propagační strategii sportovních vozů v ČR. Z něj by poté mohla být odvozena konkrétní reklamní kampaň na nově uváděný sportovni vůz na trh. Abstract ln my thesis I have done a research of the promotion...
Název práce: Propagační strategie sportovních vozů Škoda Název práce v angličtině: Promotion strategies of Skoda sports cars cne práce: Analýza propagačních strategií sportovních vozů na trhu v české republice. Navrhnout vzor pro reklamní kampaně sportovních vozů. Navrhnout, jak lépe propagovat sportovní vozy. Metoda: V práci jsem použil metody kvantitativního a kvalitativního sběru údajů. Výsledky: Navrhují hodnocení komunikačních účinků reklamních kampaní. Navrhují model propagační strategie sportovních vozů s využitrm různých komunikačních médií. Kličová slova: reklama, marketing, značka, produkt, sportovní automobil, komunikace, image Abstrakt Ve své práci se zabývám tématem propagace sportovních vozů Škoda. Nejprve jsem zpracoval teoreticko-metodologická východiska. Z těchto podkladů poté vychází analytická část, ve které jsem rozebral jednotlivé reklamní kampaně již existujících sportovních vozů Škody. V úvodu syntetické části jsem navrhl model, podle kterého by se mohla hodnotit daná reklamní kampaň na tyto vozy. V druhé části syntetického celku je uveden mnou navržený vzor- model - pro případnou propagační strategii sportovních vozů v ČR. Z něj by poté mohla být odvozena konkrétní reklamní kampaň na nově uváděný sportovni vůz na trh. Abstract ln my thesis I have done a research of the promotion...