dc.contributor.advisor | Halama, Jindřich | |
dc.creator | Kabele, Josef | |
dc.date.accessioned | 2019-09-20T08:47:48Z | |
dc.date.available | 2019-09-20T08:47:48Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/80744 | |
dc.description.abstract | Ve své bakalářské práci se věnuji pedagogickému odkazu Jana Amose Komenského s důrazem na mravní výchovu. V první části se zaměřuji na to, z jakých zdrojů Komenský vycházel, a zabývám se vývojem jeho myšlení. Ve druhé části sleduji jeho principy vyučování mravnosti, tak jak je formuluje v didaktických spisech. Závěrečná část práce srovnává jeho metody s dnešní praxí etické výchovy a podtrhuje význam Komenského sepětí morálky s kognitivním učením a zbožností. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | The Pedagogical heritage of John Amos Comenius with the emphasis of moral education is the main theme in my theses. The first part is concentrated on Comenius` sources and thinking developement. The second part is about principles of goals and methods ih his didactical works. The final part of my theses compares his methods with present practice of ethical education and underlines the significance of Comenius` conection of morality with cognitive learning and religiousness. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Evangelická teologická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Formování charakteru v didaktických spisech Jana Amose Komenského | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2016 | |
dcterms.dateAccepted | 2016-06-29 | |
dc.description.department | Institut ekumenických studií | cs_CZ |
dc.description.department | Institute of oecumenical studies | en_US |
dc.description.faculty | Evangelická teologická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Protestant Theological Faculty | en_US |
dc.identifier.repId | 160326 | |
dc.title.translated | The Forming of the Character in the Works of Jan Amos Komensky | en_US |
dc.contributor.referee | Landová, Tabita | |
dc.identifier.aleph | 002094912 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teologie křesťanských tradic | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Theology of Christian Traditions | en_US |
thesis.degree.program | Theology | en_US |
thesis.degree.program | Teologie | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Evangelická teologická fakulta::Institut ekumenických studií | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Protestant Theological Faculty::Institute of oecumenical studies | en_US |
uk.faculty-name.cs | Evangelická teologická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Protestant Theological Faculty | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | ETF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Teologie křesťanských tradic | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Theology of Christian Traditions | en_US |
uk.degree-program.cs | Teologie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Theology | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Ve své bakalářské práci se věnuji pedagogickému odkazu Jana Amose Komenského s důrazem na mravní výchovu. V první části se zaměřuji na to, z jakých zdrojů Komenský vycházel, a zabývám se vývojem jeho myšlení. Ve druhé části sleduji jeho principy vyučování mravnosti, tak jak je formuluje v didaktických spisech. Závěrečná část práce srovnává jeho metody s dnešní praxí etické výchovy a podtrhuje význam Komenského sepětí morálky s kognitivním učením a zbožností. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | The Pedagogical heritage of John Amos Comenius with the emphasis of moral education is the main theme in my theses. The first part is concentrated on Comenius` sources and thinking developement. The second part is about principles of goals and methods ih his didactical works. The final part of my theses compares his methods with present practice of ethical education and underlines the significance of Comenius` conection of morality with cognitive learning and religiousness. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, Institut ekumenických studií | cs_CZ |
thesis.grade.code | A | |
dc.identifier.lisID | 990020949120106986 | |