Zobrazit minimální záznam

Complex evaluation of company media reputation and its development
dc.contributor.advisorNečas, Vlastimil
dc.creatorEvanová, Martina
dc.date.accessioned2017-06-01T21:26:38Z
dc.date.available2017-06-01T21:26:38Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/80914
dc.description.abstractDiplomová práce Komplexní hodnocení mediální reputace společnosti a jejího vývoje se zabývá tématy mediální reputace, mediální analýza a evaluace komunikačních aktivit. Jejím cílem je na základě teoretických poznatků vytvořit a ověřit funkčnost nového hodnoticího modelu mediální reputace společnosti. V teoretické části diplomové práce jsou na základě odborné literatury vymezeny hlavní pojmy (reputace, mediální reputace, mediální obsahová analýza), shrnuty hlavní přístupy k měření mediální reputace organizací a popsány jejich hlavní výhody a nevýhody. V praktické části je provedena syntéza získaných poznatků a navržen integrovaný evaluační model, který zohledňuje kvantitativní i kvalitativní kritéria. Následně je ověřena funkčnost hodnoticího modelu a jednotlivých použitých přístupů prostřednictvím jeho aplikace na hodnocení mediálních výstupů a reputace konkrétního subjektu, investiční společnosti Penta Investments za rok 2014. Aplikace modelu na konkrétním příkladu potvrzuje, že navržený model je schopen měřit mediální reputaci společnosti v čase a upozornit na výchylky, které její hodnotu ovlivňují, a vyhodnotit naplňování komunikačních cílů společnosti.cs_CZ
dc.description.abstractDissertation "Complex evaluation of a company media reputation and its development." focuses on topics of media reputation, media analysis and evaluation of communication activities. Against the existing theoretical background, its aim is to create, and verify the validity of, a new model for evaluation of media reputation of a firm. In line with the available academic works on the subject, the theoretical part of the dissertation defines the main concepts (reputation, media reputation, media content analysis), summarizes the main approaches to measuring the media reputation of organizations and describes their key advantages and disadvantages. The practical part contains a synthesis of the findings and proposes an integrated evaluation model, which reflects both the qualitative and quantitative criteria. Subsequently, the validity of the evaluation model and the applied individual approaches is verified through its application to the media performance of a particular enterprise, investment company Penta Investments in 2014. The application of the model to a specific case confirms that the proposed model is capable of measuring media reputation of a firm over a period of time and indicating deviations affecting the outcome, as well as evaluating the overall performance of communication targets of a...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectkorporátní reputacecs_CZ
dc.subjectmediální reputacecs_CZ
dc.subjectmediální obsahová analýzacs_CZ
dc.subjectevaluacecs_CZ
dc.subjectkomunikační strategiecs_CZ
dc.subjectPenta Investmentscs_CZ
dc.subjectcorporate reputationen_US
dc.subjectmedia reputationen_US
dc.subjectmedia content analysisen_US
dc.subjectevaluationen_US
dc.subjectcommunication strategyen_US
dc.subjectPenta Investmentsen_US
dc.titleKomplexní hodnocení mediální reputace společnosti a jejího vývojecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-02-01
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId153098
dc.title.translatedComplex evaluation of company media reputation and its developmenten_US
dc.contributor.refereeKřeček, Jan
dc.identifier.aleph002068871
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce Komplexní hodnocení mediální reputace společnosti a jejího vývoje se zabývá tématy mediální reputace, mediální analýza a evaluace komunikačních aktivit. Jejím cílem je na základě teoretických poznatků vytvořit a ověřit funkčnost nového hodnoticího modelu mediální reputace společnosti. V teoretické části diplomové práce jsou na základě odborné literatury vymezeny hlavní pojmy (reputace, mediální reputace, mediální obsahová analýza), shrnuty hlavní přístupy k měření mediální reputace organizací a popsány jejich hlavní výhody a nevýhody. V praktické části je provedena syntéza získaných poznatků a navržen integrovaný evaluační model, který zohledňuje kvantitativní i kvalitativní kritéria. Následně je ověřena funkčnost hodnoticího modelu a jednotlivých použitých přístupů prostřednictvím jeho aplikace na hodnocení mediálních výstupů a reputace konkrétního subjektu, investiční společnosti Penta Investments za rok 2014. Aplikace modelu na konkrétním příkladu potvrzuje, že navržený model je schopen měřit mediální reputaci společnosti v čase a upozornit na výchylky, které její hodnotu ovlivňují, a vyhodnotit naplňování komunikačních cílů společnosti.cs_CZ
uk.abstract.enDissertation "Complex evaluation of a company media reputation and its development." focuses on topics of media reputation, media analysis and evaluation of communication activities. Against the existing theoretical background, its aim is to create, and verify the validity of, a new model for evaluation of media reputation of a firm. In line with the available academic works on the subject, the theoretical part of the dissertation defines the main concepts (reputation, media reputation, media content analysis), summarizes the main approaches to measuring the media reputation of organizations and describes their key advantages and disadvantages. The practical part contains a synthesis of the findings and proposes an integrated evaluation model, which reflects both the qualitative and quantitative criteria. Subsequently, the validity of the evaluation model and the applied individual approaches is verified through its application to the media performance of a particular enterprise, investment company Penta Investments in 2014. The application of the model to a specific case confirms that the proposed model is capable of measuring media reputation of a firm over a period of time and indicating deviations affecting the outcome, as well as evaluating the overall performance of communication targets of a...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990020688710106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV