Zobrazit minimální záznam

Principles and Methods of Coaching in Pastoral Work
dc.contributor.advisorBeneš, Ladislav
dc.creatorBobková, Dana
dc.date.accessioned2019-09-20T08:37:34Z
dc.date.available2019-09-20T08:37:34Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/80977
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je analyzovat a vyhodnotit, nakolik a v čem ovlivnilo absolvování dlouhodobého koučovacího výcviku efektivitu pastoračních rozhovorů pastoračních pracovníků. Teoretická část definuje a popisuje služebníka, pastora, pastorační práci, objasňuje náplň a zaměření koučinku, srovnává psychoterapii, koučink, poradenství a pastoraci a hledá společné prvky a napětí mezi nimi. Praktická část diplomové práce definuje výzkumné otázky a zaměřuje se na zpracování výsledků polostrukturovaných interview s pastory - absolventy výcviku s odstupem několika let. Výsledky výzkumného šetření jsou analyzovány a strukturovány do grafů a slovních hodnocení. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractGoal of this diploma thesis is to analyse and assess, to what extent participation in a long-term coaching training influenced efficiency of pastoral interviews held by pastors. Theoretical part defines and describes servant, pastor, pastoral care, clarifies contents and focus of coaching, compares psychotherapy, coaching, counselling and pastoral care and searches for common features and tensions in between them. Practical part defines research questions and sums up findings of semi-structures interviews with pastors - graduates of the coaching training after several years. Results are analysed and structured to charts and assessments. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakultacs_CZ
dc.titlePrincipy a metody koučování v pastorační prácics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-09-14
dc.description.departmentKatedra praktické teologiecs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Practical Theologyen_US
dc.description.facultyEvangelická teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyProtestant Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId131495
dc.title.translatedPrinciples and Methods of Coaching in Pastoral Worken_US
dc.contributor.refereeŠťastná, Jaroslava
dc.identifier.aleph002103877
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineKřesťanská humanitární a pastorační práce - diakonikacs_CZ
thesis.degree.disciplineChristian Social Practiceen_US
thesis.degree.programTheologyen_US
thesis.degree.programTeologiecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csEvangelická teologická fakulta::Katedra praktické teologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enProtestant Theological Faculty::Department of Practical Theologyen_US
uk.faculty-name.csEvangelická teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enProtestant Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csETFcs_CZ
uk.degree-discipline.csKřesťanská humanitární a pastorační práce - diakonikacs_CZ
uk.degree-discipline.enChristian Social Practiceen_US
uk.degree-program.csTeologiecs_CZ
uk.degree-program.enTheologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem této diplomové práce je analyzovat a vyhodnotit, nakolik a v čem ovlivnilo absolvování dlouhodobého koučovacího výcviku efektivitu pastoračních rozhovorů pastoračních pracovníků. Teoretická část definuje a popisuje služebníka, pastora, pastorační práci, objasňuje náplň a zaměření koučinku, srovnává psychoterapii, koučink, poradenství a pastoraci a hledá společné prvky a napětí mezi nimi. Praktická část diplomové práce definuje výzkumné otázky a zaměřuje se na zpracování výsledků polostrukturovaných interview s pastory - absolventy výcviku s odstupem několika let. Výsledky výzkumného šetření jsou analyzovány a strukturovány do grafů a slovních hodnocení. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enGoal of this diploma thesis is to analyse and assess, to what extent participation in a long-term coaching training influenced efficiency of pastoral interviews held by pastors. Theoretical part defines and describes servant, pastor, pastoral care, clarifies contents and focus of coaching, compares psychotherapy, coaching, counselling and pastoral care and searches for common features and tensions in between them. Practical part defines research questions and sums up findings of semi-structures interviews with pastors - graduates of the coaching training after several years. Results are analysed and structured to charts and assessments. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, Katedra praktické teologiecs_CZ
thesis.grade.codeB
dc.identifier.lisID990021038770106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV