Zobrazit minimální záznam

Marketing mix of FK Pardubice and proposals for its improvement
dc.contributor.advisorOmcirk, Vilém
dc.creatorŠejvl, Martin
dc.date.accessioned2017-06-02T00:21:52Z
dc.date.available2017-06-02T00:21:52Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/81527
dc.description.abstractNázev: Marketingový mix FK Pardubice a návrhy na jeho zlepšení Cíle: Rozbor jednotlivých marketingových nástrojů, které tvoří marketingový mix sportovního klubu. Zjištění názorů fanoušků k marketingu klubu a následně navrhnout postupy ke zkvalitnění marketingového mixu, které by vedly k vyšší spokojenosti diváků a návštěvnosti zápasů. Metody: Studium odborné literatury v oblasti sportovního marketingu, realizace a vyhodnocení dotazníkového šetření, neformální interview, zúčastněné pozorování a případová studie k rozboru marketingového mixu. Výsledky: Ke zkvalitnění marketingového mixu byla navrhnuta doporučení. Návrhy se vztahují především rozšíření pracovní síly, aktivnější komunikace s fanoušky a zkvalitnění propagace. Klíčová slova: Dotazník, marketing, marketingový mix ve sportu, sportovní marketing.cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing mix of FK Pardubice and proposals for its improvement. Targets: Analysis of various marketing instruments that form the marketing mix sports club. Determine the views of fans for marketing the club and then suggest ways to improve the quality of marketing mix, which would lead to higher customer satisfaction and attendance of matches. Methods: Analysis of literature in the field of sports marketing, implementation and evaluation of the questionnaire, informal interviews, participant observations and case study analysis of the marketing mix. Results: To improve the quality of marketing mix have been suggested recommendations. Suggestions relate primarily expansion manpower, proactive communication with supporters and improving promotion. Key words: Questionnaire, marketing, marketing mix in sports, sports marketing.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectDotazníkcs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectmarketingový mix ve sportucs_CZ
dc.subjectsportovní marketingcs_CZ
dc.subjectQuestionnaireen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing mix in sportsen_US
dc.subjectsports marketingen_US
dc.titleMarketingový mix FK Pardubice a návrhy na jeho zlepšenícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-01-12
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId156706
dc.title.translatedMarketing mix of FK Pardubice and proposals for its improvementen_US
dc.contributor.refereePecinová, Markéta
dc.identifier.aleph002056464
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingový mix FK Pardubice a návrhy na jeho zlepšení Cíle: Rozbor jednotlivých marketingových nástrojů, které tvoří marketingový mix sportovního klubu. Zjištění názorů fanoušků k marketingu klubu a následně navrhnout postupy ke zkvalitnění marketingového mixu, které by vedly k vyšší spokojenosti diváků a návštěvnosti zápasů. Metody: Studium odborné literatury v oblasti sportovního marketingu, realizace a vyhodnocení dotazníkového šetření, neformální interview, zúčastněné pozorování a případová studie k rozboru marketingového mixu. Výsledky: Ke zkvalitnění marketingového mixu byla navrhnuta doporučení. Návrhy se vztahují především rozšíření pracovní síly, aktivnější komunikace s fanoušky a zkvalitnění propagace. Klíčová slova: Dotazník, marketing, marketingový mix ve sportu, sportovní marketing.cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing mix of FK Pardubice and proposals for its improvement. Targets: Analysis of various marketing instruments that form the marketing mix sports club. Determine the views of fans for marketing the club and then suggest ways to improve the quality of marketing mix, which would lead to higher customer satisfaction and attendance of matches. Methods: Analysis of literature in the field of sports marketing, implementation and evaluation of the questionnaire, informal interviews, participant observations and case study analysis of the marketing mix. Results: To improve the quality of marketing mix have been suggested recommendations. Suggestions relate primarily expansion manpower, proactive communication with supporters and improving promotion. Key words: Questionnaire, marketing, marketing mix in sports, sports marketing.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990020564640106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV