Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorČáslavová, Eva
dc.creatorPánková, Zuzana
dc.date.accessioned2017-04-03T09:24:21Z
dc.date.available2017-04-03T09:24:21Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/816
dc.description.abstractNázev diplomové práce: Návrh marketingového plánu nového tanečmno centra v Liverpoolu. Cfle: Cílem diplomové práce je vytvořit návrh realizovatelného marketingového plánu nového tanečního centra v Liverpoolu. Metody: Několik metodologických postupů jako například informační on line výzkum, konzultace s odborníky, dotazování, rozhovory a analýza SWOT bylo použito za účelem získání potřebných dat a informací k vypracování diplomove práce. Výsledky: Návrh marketingového plánu tanečního centra v Liverpoolu, založeného na marketingovém výzkumu v dané oblasti a podrobné studii teoretické literatury zameřené na marketing management, marketing sportu a marketing služeb. Klíčová slova: Marketing management, strategický plán, marketingový plán, marketingový výzkum, Liverpool - England (United Kingdom of Great Britain and Northem Ireland) 3cs_CZ
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleNávrh marketingového plánu nového tanečního centra v Liverpooluen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-03
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId29980
dc.contributor.refereeRychtecký, Antonín
dc.identifier.aleph000902415
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev diplomové práce: Návrh marketingového plánu nového tanečmno centra v Liverpoolu. Cfle: Cílem diplomové práce je vytvořit návrh realizovatelného marketingového plánu nového tanečního centra v Liverpoolu. Metody: Několik metodologických postupů jako například informační on line výzkum, konzultace s odborníky, dotazování, rozhovory a analýza SWOT bylo použito za účelem získání potřebných dat a informací k vypracování diplomove práce. Výsledky: Návrh marketingového plánu tanečního centra v Liverpoolu, založeného na marketingovém výzkumu v dané oblasti a podrobné studii teoretické literatury zameřené na marketing management, marketing sportu a marketing služeb. Klíčová slova: Marketing management, strategický plán, marketingový plán, marketingový výzkum, Liverpool - England (United Kingdom of Great Britain and Northem Ireland) 3cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990009024150106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV