Zobrazit minimální záznam

The way of the communication between the stage and the auditorium for the education at primary school
dc.contributor.advisorValenta, Josef
dc.creatorFojtíková, Jitka
dc.date.accessioned2017-03-31T10:04:26Z
dc.date.available2017-03-31T10:04:26Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/8253
dc.description.abstractThe main topic of my major thesis is the education through the dramatic media. The theoretical part is intended on the history of the theater and education. It also includes staging proceses, which are impotent for reception of childs spectators and wich are teachers helpfull. It sheuld find the possibilithes et co-ordination are make the best of staging processes for childs spektators. The empirical part includes psychological, pedagogical and theatrical approaches to. The formation and taking advantoge of childs performance. This part includes my personál experiences.en_US
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá oblastí edukace divadelními prostředky. Kromě pohledu do historie divadla a výchovy v teoretické části je zaměřena na inscenační přístupy, které jsou blízké vnímání dětského diváka a pomáhají při pedagogické práci učitelům. Jejím cílem je najít možnosti koordinace působení mezi nabízeným inscenačním přístupem a jeho optimálním využitím dětskýmí diváky. Empirickou část tvoří psychologická, pedagogická a teatrologická východiska pro tvorbu a využití dětských divadelních představení. Empirická část obsahuje mé osobní zkušenosti s konkrétními typy inscenačních přístupů.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleTypy inscenačních přístupů pro potřeby edukace na 1. stupni základní školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-01-23
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId27627
dc.title.translatedThe way of the communication between the stage and the auditorium for the education at primary schoolen_US
dc.contributor.refereeKasíková, Hana
dc.identifier.aleph000946159
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá oblastí edukace divadelními prostředky. Kromě pohledu do historie divadla a výchovy v teoretické části je zaměřena na inscenační přístupy, které jsou blízké vnímání dětského diváka a pomáhají při pedagogické práci učitelům. Jejím cílem je najít možnosti koordinace působení mezi nabízeným inscenačním přístupem a jeho optimálním využitím dětskýmí diváky. Empirickou část tvoří psychologická, pedagogická a teatrologická východiska pro tvorbu a využití dětských divadelních představení. Empirická část obsahuje mé osobní zkušenosti s konkrétními typy inscenačních přístupů.cs_CZ
uk.abstract.enThe main topic of my major thesis is the education through the dramatic media. The theoretical part is intended on the history of the theater and education. It also includes staging proceses, which are impotent for reception of childs spectators and wich are teachers helpfull. It sheuld find the possibilithes et co-ordination are make the best of staging processes for childs spektators. The empirical part includes psychological, pedagogical and theatrical approaches to. The formation and taking advantoge of childs performance. This part includes my personál experiences.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990009461590106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV