Zobrazit minimální záznam

Instruction with a view to the Learning Circle in German Lessons in Primary and Secondary Schools
dc.contributor.advisorŠvermová, Dagmar
dc.creatorKovačková, Lenka
dc.date.accessioned2017-03-31T10:17:08Z
dc.date.available2017-03-31T10:17:08Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/8312
dc.description.abstractAutorin: Lenka Kovačková (Deutsch - Tschechisch) Titel der Arbeit: Der offene Unterricht mit Hinsicht auf den Lernzirkel in Deutschstunden auf der Grund- und Mittelschule Seitenanzahl: 189 Betreuerin: PaedDr. Dagmar Švermová Beschreibung der Arbeit: Die Diplomarbeit befasst sich mit dem offenen Unterricht als einer der möglichen alternativen Unterrichtsmethoden. Die Öffnung ist hier als eine der Möglichkeiten der Veränderung der traditionellen' Schule betrachtet. Die Arbeit verarbeitet die Terminologie des offenen Unterrichts und Bedingungen für dessen Einfuhrung in die tschechische Schule (auch die damit verbundenen Probleme). Zugleich beschreibt sie die einzelnen Formen im Rahmen des offenen Unterrichts. Sie konzentriert sich weiter ausfuhrlicher auf die Beschreibung einer der offenen Unterrichtsformen - den Lernzirkel und präsentiert praktische Beispiele seiner Verwendung in den Deutschstunden.en_US
dc.description.abstractAutorka: Lenka Kovačková (NJ - ČJ) Název práce: Otevřená výuka se zaměřením na ,učební kroužek' v hodinách německého jazyka na základní a střední škole Počet stran: 189 Vedoucí práce: PaedDr. Dagmar Švermová Popis práce: Diplomová práce se zabývá otevřeným vyučováním/otevřenou výukou jako jednou z možných alternativních vyučovacích metod. Otevření (se) je zde nahlíženo jako jedna z možností přeměny ,tradiční' školy. Práce zpracovává terminologii otevřené výuky a podmínky pro její zavedení do české školy (i problémy s tím spojené). Zároveň popisuje jednotlivé vyučovací formy v rámci otevřeného vyučování. Dále se podrobněji zaměřuje na popis jedné z otevřených forem výuky - učebního kroužku {Lernzirkel) a předkládá praktické příklady jeho využití v hodinách německého jazyka.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleDer offene Unterricht mit Hinsicht auf den Lernzirkel in den Deutschstunden auf der Grund - und Mittelschulecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-01-22
dc.description.departmentKatedra germanistikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId21719
dc.title.translatedInstruction with a view to the Learning Circle in German Lessons in Primary and Secondary Schoolsen_US
dc.contributor.refereeNečasová, Pavla
dc.identifier.aleph000799599
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - německý jazykcs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Germanen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra germanistikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - německý jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Germanen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csAutorka: Lenka Kovačková (NJ - ČJ) Název práce: Otevřená výuka se zaměřením na ,učební kroužek' v hodinách německého jazyka na základní a střední škole Počet stran: 189 Vedoucí práce: PaedDr. Dagmar Švermová Popis práce: Diplomová práce se zabývá otevřeným vyučováním/otevřenou výukou jako jednou z možných alternativních vyučovacích metod. Otevření (se) je zde nahlíženo jako jedna z možností přeměny ,tradiční' školy. Práce zpracovává terminologii otevřené výuky a podmínky pro její zavedení do české školy (i problémy s tím spojené). Zároveň popisuje jednotlivé vyučovací formy v rámci otevřeného vyučování. Dále se podrobněji zaměřuje na popis jedné z otevřených forem výuky - učebního kroužku {Lernzirkel) a předkládá praktické příklady jeho využití v hodinách německého jazyka.cs_CZ
uk.abstract.enAutorin: Lenka Kovačková (Deutsch - Tschechisch) Titel der Arbeit: Der offene Unterricht mit Hinsicht auf den Lernzirkel in Deutschstunden auf der Grund- und Mittelschule Seitenanzahl: 189 Betreuerin: PaedDr. Dagmar Švermová Beschreibung der Arbeit: Die Diplomarbeit befasst sich mit dem offenen Unterricht als einer der möglichen alternativen Unterrichtsmethoden. Die Öffnung ist hier als eine der Möglichkeiten der Veränderung der traditionellen' Schule betrachtet. Die Arbeit verarbeitet die Terminologie des offenen Unterrichts und Bedingungen für dessen Einfuhrung in die tschechische Schule (auch die damit verbundenen Probleme). Zugleich beschreibt sie die einzelnen Formen im Rahmen des offenen Unterrichts. Sie konzentriert sich weiter ausfuhrlicher auf die Beschreibung einer der offenen Unterrichtsformen - den Lernzirkel und präsentiert praktische Beispiele seiner Verwendung in den Deutschstunden.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra germanistikycs_CZ
dc.identifier.lisID990007995990106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV