Zobrazit minimální záznam

Job Placement of Graduates in the field of Education
dc.contributor.advisorOpekarová, Olga
dc.creatorKalvodová, Lenka
dc.date.accessioned2017-03-31T10:18:13Z
dc.date.available2017-03-31T10:18:13Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/8317
dc.description.abstractPráce se zabývá oblastí obecné pedagogiky, konkrétně možností uplatnění absolventů obecné pedagogiky na trhu práce. Teoretická část práce nabízí přehled disciplín pedagogiky, vhled do historie oboru, přehled fakult, kde je možné v současné době obecnou pedagogiku studovat, a také obecné informace o absolventech VŠ a jejich nezaměstnanosti. Praktickou část práce tvoří výzkum, jenž zjišťuje uplatnění absolventů oboru pedagogika z let 1983 - 2006. Pro zjištění informací byla použita explorativní metoda - technika dotazníkového šetření, jejímž cílem bylo zjistit jednak současné uplatnění respondentů na trhu práce, jednak jejich motivaci ke studiu obecné pedagogiky na VŠ a také názor na propojení studia s praxí. Výsledky ukazují, že uplatnění absolventů na trhu práce je obecně dobré, přesto někteří respondenti poukazují na to, že s "čistou" obecnou pedagogikou se lze v současné době na trhu práce uplatnit obtížně. Propojení studia s následnou praxí ("pedagogickou realitou") považuje většina respondentů za nedostatečné.en_US
dc.description.abstractPráce se zabývá oblastí obecné pedagogiky, konkrétně možností uplatnění absolventů obecné pedagogiky na trhu práce. Teoretická část práce nabízí přehled disciplín pedagogiky, vhled do historie oboru, přehled fakult, kde je možné v současné době obecnou pedagogiku studovat, a také obecné informace o absolventech VŠ a jejich nezaměstnanosti. Praktickou část práce tvoří výzkum, jenž zjišťuje uplatnění absolventů oboru pedagogika z let 1983 - 2006. Pro zjištění informací byla použita explorativní metoda - technika dotazníkového šetření, jejímž cílem bylo zjistit jednak současné uplatnění respondentů na trhu práce, jednak jejich motivaci ke studiu obecné pedagogiky na VŠ a také názor na propojení studia s praxí. Výsledky ukazují, že uplatnění absolventů na trhu práce je obecně dobré, přesto někteří respondenti poukazují na to, že s "čistou" obecnou pedagogikou se lze v současné době na trhu práce uplatnit obtížně. Propojení studia s následnou praxí ("pedagogickou realitou") považuje většina respondentů za nedostatečné.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleUplatnění absolventů oboru pedagogika v praxics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-01-11
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId21539
dc.title.translatedJob Placement of Graduates in the field of Educationen_US
dc.contributor.refereeProkop, Jiří
dc.identifier.aleph000886892
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Pedagogyen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Pedagogyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce se zabývá oblastí obecné pedagogiky, konkrétně možností uplatnění absolventů obecné pedagogiky na trhu práce. Teoretická část práce nabízí přehled disciplín pedagogiky, vhled do historie oboru, přehled fakult, kde je možné v současné době obecnou pedagogiku studovat, a také obecné informace o absolventech VŠ a jejich nezaměstnanosti. Praktickou část práce tvoří výzkum, jenž zjišťuje uplatnění absolventů oboru pedagogika z let 1983 - 2006. Pro zjištění informací byla použita explorativní metoda - technika dotazníkového šetření, jejímž cílem bylo zjistit jednak současné uplatnění respondentů na trhu práce, jednak jejich motivaci ke studiu obecné pedagogiky na VŠ a také názor na propojení studia s praxí. Výsledky ukazují, že uplatnění absolventů na trhu práce je obecně dobré, přesto někteří respondenti poukazují na to, že s "čistou" obecnou pedagogikou se lze v současné době na trhu práce uplatnit obtížně. Propojení studia s následnou praxí ("pedagogickou realitou") považuje většina respondentů za nedostatečné.cs_CZ
uk.abstract.enPráce se zabývá oblastí obecné pedagogiky, konkrétně možností uplatnění absolventů obecné pedagogiky na trhu práce. Teoretická část práce nabízí přehled disciplín pedagogiky, vhled do historie oboru, přehled fakult, kde je možné v současné době obecnou pedagogiku studovat, a také obecné informace o absolventech VŠ a jejich nezaměstnanosti. Praktickou část práce tvoří výzkum, jenž zjišťuje uplatnění absolventů oboru pedagogika z let 1983 - 2006. Pro zjištění informací byla použita explorativní metoda - technika dotazníkového šetření, jejímž cílem bylo zjistit jednak současné uplatnění respondentů na trhu práce, jednak jejich motivaci ke studiu obecné pedagogiky na VŠ a také názor na propojení studia s praxí. Výsledky ukazují, že uplatnění absolventů na trhu práce je obecně dobré, přesto někteří respondenti poukazují na to, že s "čistou" obecnou pedagogikou se lze v současné době na trhu práce uplatnit obtížně. Propojení studia s následnou praxí ("pedagogickou realitou") považuje většina respondentů za nedostatečné.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990008868920106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV