Zobrazit minimální záznam

The Nutritional Behaviour of Adolescents and Eating Disorders
dc.contributor.advisorMarádová, Eva
dc.creatorMílová, Barbora
dc.date.accessioned2017-03-31T10:20:00Z
dc.date.available2017-03-31T10:20:00Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/8325
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je nutriční chování adolescentů a poruchy příjmu potravy. Teoretická část se zabývá poruchami příjmu potravy. Popisuje vývoj, příčiny, diagnostická kriteria, průběh i způsoby léčby mentální anorexie a mentální bulimie. Druhá část vychází z praxe a je orientována žákům vyšších ročníků základních škol s cílem zjistit jejich nutriční návyky, postoje jídlu a spokojenost s vlastním tělem. Ve třetí části je navržen program pro základní školy této problematice, v němž jsou uvedeny ukázky vyučovacích hodin a didaktických her zaměřené na posilování sebevědomí a prevenci poruch příjmu potravy. Součástí diplomové práce jsou přílohy.en_US
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je nutriční chování adolescentů a poruchy příjmu potravy. Teoretická část se zabývá poruchami příjmu potravy. Popisuje vývoj, příčiny, diagnostická kriteria, průběh i způsoby léčby mentální anorexie a mentální bulimie. Druhá část vychází z praxe a je orientována žákům vyšších ročníků základních škol s cílem zjistit jejich nutriční návyky, postoje jídlu a spokojenost s vlastním tělem. Ve třetí části je navržen program pro základní školy této problematice, v němž jsou uvedeny ukázky vyučovacích hodin a didaktických her zaměřené na posilování sebevědomí a prevenci poruch příjmu potravy. Součástí diplomové práce jsou přílohy.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleNutriční chování adolescentů a poruchy příijmu potravycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-01-22
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId21619
dc.title.translatedThe Nutritional Behaviour of Adolescents and Eating Disordersen_US
dc.contributor.refereeJirsáková, Jitka
dc.identifier.aleph000829136
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy chemie - rodinná výchovacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Chemistry - Domestic Scienceen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy chemie - rodinná výchovacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Chemistry - Domestic Scienceen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTématem této diplomové práce je nutriční chování adolescentů a poruchy příjmu potravy. Teoretická část se zabývá poruchami příjmu potravy. Popisuje vývoj, příčiny, diagnostická kriteria, průběh i způsoby léčby mentální anorexie a mentální bulimie. Druhá část vychází z praxe a je orientována žákům vyšších ročníků základních škol s cílem zjistit jejich nutriční návyky, postoje jídlu a spokojenost s vlastním tělem. Ve třetí části je navržen program pro základní školy této problematice, v němž jsou uvedeny ukázky vyučovacích hodin a didaktických her zaměřené na posilování sebevědomí a prevenci poruch příjmu potravy. Součástí diplomové práce jsou přílohy.cs_CZ
uk.abstract.enTématem této diplomové práce je nutriční chování adolescentů a poruchy příjmu potravy. Teoretická část se zabývá poruchami příjmu potravy. Popisuje vývoj, příčiny, diagnostická kriteria, průběh i způsoby léčby mentální anorexie a mentální bulimie. Druhá část vychází z praxe a je orientována žákům vyšších ročníků základních škol s cílem zjistit jejich nutriční návyky, postoje jídlu a spokojenost s vlastním tělem. Ve třetí části je navržen program pro základní školy této problematice, v němž jsou uvedeny ukázky vyučovacích hodin a didaktických her zaměřené na posilování sebevědomí a prevenci poruch příjmu potravy. Součástí diplomové práce jsou přílohy.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990008291360106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV