dc.contributor.advisor | Havlásek Tatarová, Lucie | |
dc.creator | Špaňhelová, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2017-03-31T10:25:53Z | |
dc.date.available | 2017-03-31T10:25:53Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/8353 | |
dc.description.abstract | This master thesis deals with the theme Labyrinth, its interpretation, form, way of usage, historical and geographical occurance and evolution. The work is divided into three basic sections. The first one, theoretical, traces the evolution of the Labyrinth in historical and cultural context, and its transformations up to nowadays. The second part is didactic and includes worked out art projects for high school and gymnasiums on the theme of Labyrinth in the areas of nature, art, civilisation, metaphors and rituals. Further it includes some of the carried out lessons. Third part is practical and it presents through sketches and photodocumantation some of my proposals for the installation in the nature, and other projects. Part of this master thesis an enclosed CD with extra photo and videodocumentation for my master thesis, with completed Guide to the history of labyrinths and a labyrinth Diary. | en_US |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá tématem Labyrint, jeho smyslem, formou, užitím, historickým a zeměpisným výskytem a vývojem. Práce je rozdělena na tři základní části. První je teoretická a sleduje vývoj labyrintu v jeho historických a kulturních souvislostech a jeho proměny až do současnosti. Druhá část je didaktická a obsahuje vypracované výtvarné projekty pro 2. st. ZŠ a pro střední školu na téma labyrint v oblastech přírody, umění, civilizace a hmotné kultury, metafory a rituálu, dále pak obsahuje některé realizované hodiny. Třetí část je praktická a prezentuje skrze skici, fotodokumentaci některé mé návrhy na realizaci instalace v přírodě a další projekty. Součástí této diplomové práce je CD příloha s rozšiřující foto a videodokumentací k mé diplomové práci, se zpracovaným Průvodcem historií labyrintů a s Deníkem. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Labyrint | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-01-23 | |
dc.description.department | Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 51708 | |
dc.title.translated | Labyrinth | en_US |
dc.contributor.referee | Roeselová, Věra | |
dc.identifier.aleph | 000585781 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - výtvarná výchova | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Art | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - výtvarná výchova | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Art | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Tato diplomová práce se zabývá tématem Labyrint, jeho smyslem, formou, užitím, historickým a zeměpisným výskytem a vývojem. Práce je rozdělena na tři základní části. První je teoretická a sleduje vývoj labyrintu v jeho historických a kulturních souvislostech a jeho proměny až do současnosti. Druhá část je didaktická a obsahuje vypracované výtvarné projekty pro 2. st. ZŠ a pro střední školu na téma labyrint v oblastech přírody, umění, civilizace a hmotné kultury, metafory a rituálu, dále pak obsahuje některé realizované hodiny. Třetí část je praktická a prezentuje skrze skici, fotodokumentaci některé mé návrhy na realizaci instalace v přírodě a další projekty. Součástí této diplomové práce je CD příloha s rozšiřující foto a videodokumentací k mé diplomové práci, se zpracovaným Průvodcem historií labyrintů a s Deníkem. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This master thesis deals with the theme Labyrinth, its interpretation, form, way of usage, historical and geographical occurance and evolution. The work is divided into three basic sections. The first one, theoretical, traces the evolution of the Labyrinth in historical and cultural context, and its transformations up to nowadays. The second part is didactic and includes worked out art projects for high school and gymnasiums on the theme of Labyrinth in the areas of nature, art, civilisation, metaphors and rituals. Further it includes some of the carried out lessons. Third part is practical and it presents through sketches and photodocumantation some of my proposals for the installation in the nature, and other projects. Part of this master thesis an enclosed CD with extra photo and videodocumentation for my master thesis, with completed Guide to the history of labyrinths and a labyrinth Diary. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990005857810106986 | |