Zobrazit minimální záznam

Problem of Learning about Internationalism during the Study of Russian as a Second Language
dc.contributor.advisorŽofková, Hana
dc.creatorStárková, Lenka
dc.date.accessioned2017-03-31T10:28:39Z
dc.date.available2017-03-31T10:28:39Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/8366
dc.description.abstractKvalitativní analýza slovní zásoby učebnic anglického jazyka - Cutting Edge (elementary, pre-intermediate,intermediate) a ruského jazyka Raduga I, II., III. ukázala, že v mnoha případech lze internacionalismy osvojovat v podstatě bez problémů, neboť jejich po stránce grafické, gramatické i sémantické se slova shodují ve všech třech zkoumaných jazycích. Nabízí se tak prostor pro uplatnění pozitivního transferu jak z mateřštiny tak i z prvního cizího jazyka. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleProblematika osvojování internacionalismů při vyučování ruštiny jako druhého cizího jazykacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-01-30
dc.description.departmentKatedra rusistiky a lingvodidaktikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId21767
dc.title.translatedProblem of Learning about Internationalism during the Study of Russian as a Second Languageen_US
dc.contributor.refereeLiptáková, Zuzana
dc.identifier.aleph002023843
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - ruský jazykcs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Russian Languageen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra rusistiky a lingvodidaktikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - ruský jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Russian Languageen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csKvalitativní analýza slovní zásoby učebnic anglického jazyka - Cutting Edge (elementary, pre-intermediate,intermediate) a ruského jazyka Raduga I, II., III. ukázala, že v mnoha případech lze internacionalismy osvojovat v podstatě bez problémů, neboť jejich po stránce grafické, gramatické i sémantické se slova shodují ve všech třech zkoumaných jazycích. Nabízí se tak prostor pro uplatnění pozitivního transferu jak z mateřštiny tak i z prvního cizího jazyka. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra rusistiky a lingvodidaktikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020238430106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV