Sportovní potápění v nabídce českých cestovních kanceláří
Scuba diving offered by Czech travelling agencies
diplomová práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/842/thumbnail.png?sequence=6&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/842Identifikátory
SIS: 36612
Kolekce
- Kvalifikační práce [8907]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šíma, Jan
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
26. 9. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Název práce: Sportovní potápění v nabídce českých cestovních kanceláří. Title: Scuba diving offered by Czech travelling agencies. Cíle práce: Představení potápění s přístrojem. Průzkum nabídky trhu cestovního ruchu v ČR v této oblasti. Návrh vlastních zájezdů zaměřených na potápění. Goals of the project: Introduction into scuba diving. The research of tourist trade in the Czech Republic in this specific segment. An example of the type of scuba diving package tours that I prepared. Metody práce: popisná analýza, dotazování, pozorování Methods of the project: descriptive analysis, questioning, observation Výsledky: Souhrnná analýza nabídek potápěčských zájezdů na trhu cestovního ruchu v ČR. Vytvoření dvou realizovatelných zájezdů pro potápěče. Results: Summary analysis of the types of scuba oriented package tours on offer by Czech travel agencies. Creation of two feasible tours for scuba divers. Klíčová slova: cestovní ruch, cestovní kancelář, cestovní agentura, zájezd, potápění Key words: travel industry, travel agency, tour, scuba diving
Název práce: Sportovní potápění v nabídce českých cestovních kanceláří. Title: Scuba diving offered by Czech travelling agencies. Cíle práce: Představení potápění s přístrojem. Průzkum nabídky trhu cestovního ruchu v ČR v této oblasti. Návrh vlastních zájezdů zaměřených na potápění. Goals of the project: Introduction into scuba diving. The research of tourist trade in the Czech Republic in this specific segment. An example of the type of scuba diving package tours that I prepared. Metody práce: popisná analýza, dotazování, pozorování Methods of the project: descriptive analysis, questioning, observation Výsledky: Souhrnná analýza nabídek potápěčských zájezdů na trhu cestovního ruchu v ČR. Vytvoření dvou realizovatelných zájezdů pro potápěče. Results: Summary analysis of the types of scuba oriented package tours on offer by Czech travel agencies. Creation of two feasible tours for scuba divers. Klíčová slova: cestovní ruch, cestovní kancelář, cestovní agentura, zájezd, potápění Key words: travel industry, travel agency, tour, scuba diving