Marketingové strategie a zavedení motocyklu JAWA 250 na trhy nově přistoupivších zemí Evropské unie
Marketing strategies and the launch of the motorbike JAWA 250 on the new EU member countries
diplomová práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/853/thumbnail.png?sequence=6&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/853Identifikátory
SIS: 57279
Kolekce
- Kvalifikační práce [8907]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Malecha, Petr
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
29. 4. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Marketingové strategie a zavedení motocyklu JAWA 250 na trhy nověpřistoupivších zemí Evropské unie Cíle práce: Vytvoření marketingové strategie pro zahájení prodeje motocyklů JAWA na rumunském trhu. Metody: elektronické dotazování, interview Výsledky: Podávají přehled o preferencích potenciálních zákazníků a stavu trhu z pohledu experta rumunský trh. Klíčová slova: marketingový výzkum, značka, propagace, interkulturní komunikace 3
Marketing strategies and the launch ofthe motorbike JA WA 25Oon the new EU member countries The aim: The main aim of the thesis is the creation of the marketing strategy of the JAWA Company for the Romanian market, particularly for the launch of the model JAWA 250 Travel on this market. The methods: electronic questioning, interview The results: preference ofprospective customer The key words: marketing research, mark, publicity, communication 4