Zobrazit minimální záznam

Influence of Language and Culture on the Solving of Mathematics Assignments. Mathematics and German.
dc.contributor.advisorNovotná, Jarmila
dc.creatorJansová, Klára
dc.date.accessioned2017-03-31T11:04:11Z
dc.date.available2017-03-31T11:04:11Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/8534
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá výukou matematiky v němčině, konkrétně vlivem jazyka a reálií na řešení matematických úloh. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. V první části jsou shrnuty teoretické předpoklady a východiska z oblasti psychického vývoje myšlení, výuky cizího jazyka, výuky v cizím jazyce a srovnání českého a německého jazyka. Druhá část popisuje výzkum, který se zaměřuje na prokázání nebo popření vlivu jazyka a reálií na úspěšnost řešení žáků dvou českých a jedné německé školy. Základem pro analýzu výzkumu je porovnání řešení úloh zadaných v mateřském a cizím jazyce.en_US
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá výukou matematiky v němčině, konkrétně vlivem jazyka a reálií na řešení matematických úloh. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. V první části jsou shrnuty teoretické předpoklady a východiska z oblasti psychického vývoje myšlení, výuky cizího jazyka, výuky v cizím jazyce a srovnání českého a německého jazyka. Druhá část popisuje výzkum, který se zaměřuje na prokázání nebo popření vlivu jazyka a reálií na úspěšnost řešení žáků dvou českých a jedné německé školy. Základem pro analýzu výzkumu je porovnání řešení úloh zadaných v mateřském a cizím jazyce.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleVliv jazyka a reálií na řešení matematických úloh. Matematika v německém jazyce.cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-01-22
dc.description.departmentKatedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId21667
dc.title.translatedInfluence of Language and Culture on the Solving of Mathematics Assignments. Mathematics and German.en_US
dc.contributor.refereeKloboučková, Jaroslava
dc.identifier.aleph000800047
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy matematika - německý jazykcs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Mathematics - Germanen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy matematika - německý jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Mathematics - Germanen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá výukou matematiky v němčině, konkrétně vlivem jazyka a reálií na řešení matematických úloh. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. V první části jsou shrnuty teoretické předpoklady a východiska z oblasti psychického vývoje myšlení, výuky cizího jazyka, výuky v cizím jazyce a srovnání českého a německého jazyka. Druhá část popisuje výzkum, který se zaměřuje na prokázání nebo popření vlivu jazyka a reálií na úspěšnost řešení žáků dvou českých a jedné německé školy. Základem pro analýzu výzkumu je porovnání řešení úloh zadaných v mateřském a cizím jazyce.cs_CZ
uk.abstract.enDiplomová práce se zabývá výukou matematiky v němčině, konkrétně vlivem jazyka a reálií na řešení matematických úloh. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. V první části jsou shrnuty teoretické předpoklady a východiska z oblasti psychického vývoje myšlení, výuky cizího jazyka, výuky v cizím jazyce a srovnání českého a německého jazyka. Druhá část popisuje výzkum, který se zaměřuje na prokázání nebo popření vlivu jazyka a reálií na úspěšnost řešení žáků dvou českých a jedné německé školy. Základem pro analýzu výzkumu je porovnání řešení úloh zadaných v mateřském a cizím jazyce.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.identifier.lisID990008000470106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV