Management a marketing sportovní akce - závod Světového poháru v běhu na lyžích Pražská lyže 2007
Management and marketing of the sport event - a Cross-country World Cup race Prague Ski 2007
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/856Identifikátory
SIS: 57746
Kolekce
- Kvalifikační práce [8832]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Malecha, Petr
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
28. 4. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Název: Management a marketing sportovní akce - závod Světového poháru v běhu na lyžích Pražská lyže 2007 Cíle práce: Cílem diplomové práce je podrobná analýza managementu a marketingu sportovní akce Pražská lyže 2007, odhalení nedostatků při organizaci akce a návrhy na jejich odstranění. Metody: Pro dosažení cílů bylyjako vhodné metody zvoleny popisná analýza, SWOT analýza pro rozbor silných a slabých stránek, odhad příležitostí a hrozeb akce a také interview. Výsledky: Práce poukazuje na možnosti, jak zefektivnit organizaci sportovní události mezinárodm'ho charakteru, a přináší stručný návod, jak podobnou akci uspořádat. Klíčová slova: popisná analýza, SWOT analýza, interview, sportovní management, sponzoring, management sportovní akce 2
(English version) Title: Management and marketing ofthe sport event - a Cross-country World Cup race Prague Ski 2007 Objectives: The objective ofthe dissertation is a detailed management and marketing analysis ofthe sport event Prague Ski 2007, error analysis and the elimination ofthe errors for the next year. Methods: Describing analysis, SWOT analysis ofthe strengths, weaknesses, opportunities and threats and interview have been chosen as the proper methods for reaching the objectives. Results: The dissertation shows the possibilities how to organize an international sport event more effectively and brings a short instruction manual how to organize a similar sport event. Keywords: describing analysis, SWOT analysis, interview, sports management, sponsorship, sport event management 3