dc.contributor.advisor | Kašpar, Ladislav | |
dc.creator | Trávníček, Pavel | |
dc.date.accessioned | 2017-03-31T11:13:40Z | |
dc.date.available | 2017-03-31T11:13:40Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/8578 | |
dc.description.abstract | Dnešní doba nabízí nepřeberné množství služeb, které mají za cíl spokojeného klienta. Volný čas lze trávit tolika způsoby, kolik je jen oblastí lidského zájmu. V mnoha případech se z člověka stává holý konzument, který si neodnáší žádné prožitky. Aktivity v přírodě jsou jednou z alternativ využití volného času. Mezi aktivity v přírodě patří turistika, sporty v přírodě a jiné aktivity, které jsou spjaty s uvědomělým a šetrným využíváním přírodního prostředí. Turistika je cesta, na které se člověk navrací ke své původní hlubší propojenosti s přírodou, a která ho učí nepřestávat vnímat. Turistika je určitý řád hodnot a pocit svobody. Dětská bytost se utváří na základě mnoha podnětů. To co do dítěte vložíme, v něm zůstává celý život. Turistika dětí je jednou z možností výchovy a formování dětské osobnosti a příležitostí, jak vytvořit pro dítě základní představu podoby kvalitně prožitého času. Práce má za cíl podat čtenáři základní přehled o turistice dětí v České republice. Seznamuje čtenáře stručně s historií turistiky na našem území. Přináší současný pohled na organizovanou a neorganizovanou podobu turistiky a rozčleňuje turistiku na jednotlivá turistická odvětví, která rozvádí zpravidla s ohledem na dětského turistu. | en_US |
dc.description.abstract | Dnešní doba nabízí nepřeberné množství služeb, které mají za cíl spokojeného klienta. Volný čas lze trávit tolika způsoby, kolik je jen oblastí lidského zájmu. V mnoha případech se z člověka stává holý konzument, který si neodnáší žádné prožitky. Aktivity v přírodě jsou jednou z alternativ využití volného času. Mezi aktivity v přírodě patří turistika, sporty v přírodě a jiné aktivity, které jsou spjaty s uvědomělým a šetrným využíváním přírodního prostředí. Turistika je cesta, na které se člověk navrací ke své původní hlubší propojenosti s přírodou, a která ho učí nepřestávat vnímat. Turistika je určitý řád hodnot a pocit svobody. Dětská bytost se utváří na základě mnoha podnětů. To co do dítěte vložíme, v něm zůstává celý život. Turistika dětí je jednou z možností výchovy a formování dětské osobnosti a příležitostí, jak vytvořit pro dítě základní představu podoby kvalitně prožitého času. Práce má za cíl podat čtenáři základní přehled o turistice dětí v České republice. Seznamuje čtenáře stručně s historií turistiky na našem území. Přináší současný pohled na organizovanou a neorganizovanou podobu turistiky a rozčleňuje turistiku na jednotlivá turistická odvětví, která rozvádí zpravidla s ohledem na dětského turistu. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Turistické aktivity dětí mladšího školního věku | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-01-16 | |
dc.description.department | Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 21755 | |
dc.title.translated | Hiking Activities for Children of a Young School Age | en_US |
dc.contributor.referee | Chrzanowská, Babeta | |
dc.identifier.aleph | 000800882 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Dnešní doba nabízí nepřeberné množství služeb, které mají za cíl spokojeného klienta. Volný čas lze trávit tolika způsoby, kolik je jen oblastí lidského zájmu. V mnoha případech se z člověka stává holý konzument, který si neodnáší žádné prožitky. Aktivity v přírodě jsou jednou z alternativ využití volného času. Mezi aktivity v přírodě patří turistika, sporty v přírodě a jiné aktivity, které jsou spjaty s uvědomělým a šetrným využíváním přírodního prostředí. Turistika je cesta, na které se člověk navrací ke své původní hlubší propojenosti s přírodou, a která ho učí nepřestávat vnímat. Turistika je určitý řád hodnot a pocit svobody. Dětská bytost se utváří na základě mnoha podnětů. To co do dítěte vložíme, v něm zůstává celý život. Turistika dětí je jednou z možností výchovy a formování dětské osobnosti a příležitostí, jak vytvořit pro dítě základní představu podoby kvalitně prožitého času. Práce má za cíl podat čtenáři základní přehled o turistice dětí v České republice. Seznamuje čtenáře stručně s historií turistiky na našem území. Přináší současný pohled na organizovanou a neorganizovanou podobu turistiky a rozčleňuje turistiku na jednotlivá turistická odvětví, která rozvádí zpravidla s ohledem na dětského turistu. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Dnešní doba nabízí nepřeberné množství služeb, které mají za cíl spokojeného klienta. Volný čas lze trávit tolika způsoby, kolik je jen oblastí lidského zájmu. V mnoha případech se z člověka stává holý konzument, který si neodnáší žádné prožitky. Aktivity v přírodě jsou jednou z alternativ využití volného času. Mezi aktivity v přírodě patří turistika, sporty v přírodě a jiné aktivity, které jsou spjaty s uvědomělým a šetrným využíváním přírodního prostředí. Turistika je cesta, na které se člověk navrací ke své původní hlubší propojenosti s přírodou, a která ho učí nepřestávat vnímat. Turistika je určitý řád hodnot a pocit svobody. Dětská bytost se utváří na základě mnoha podnětů. To co do dítěte vložíme, v něm zůstává celý život. Turistika dětí je jednou z možností výchovy a formování dětské osobnosti a příležitostí, jak vytvořit pro dítě základní představu podoby kvalitně prožitého času. Práce má za cíl podat čtenáři základní přehled o turistice dětí v České republice. Seznamuje čtenáře stručně s historií turistiky na našem území. Přináší současný pohled na organizovanou a neorganizovanou podobu turistiky a rozčleňuje turistiku na jednotlivá turistická odvětví, která rozvádí zpravidla s ohledem na dětského turistu. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990008008820106986 | |