Zobrazit minimální záznam

Economics and marketing of choosed wintersports
dc.contributor.advisorČáslavová, Eva
dc.creatorHubač, Marek
dc.date.accessioned2017-04-07T16:26:03Z
dc.date.available2017-04-07T16:26:03Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/858
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá ekonomikou a marketingem vybraných zimních sportů se zaměřením na fmancováni a medializaci českého sportovního prostředí. Analyzuje hlavni sportovní zpravodajské relace České televize, televize Nova a televize Prima. Výsledky jsou porovnávány se systémem rozdělováni dotací Českým svazem tělesné výchovy ve prospěch sdružených sportovních svazů. Realitu sportovního dění zachycují výsledky rozhovorů s činovníky z Českého svazu ledního hokeje a Českého svazu bobistů a skeletonistů. Práce je zakončena návrhem změn pro systém děleni vlastních zdrojů ČSTV a marketingovou koncepcí pro Český svaz bobistů a skeletonistů. Annotation This dissertation is about economics and marketing ofselected winter sports with a view to fmancing and promotion of czech sport background. It analyses the main sport news relations ofCzech TV, TV NOVA and TV PRIMA. Results are compared with system of dividing grants from Czech sports federation for the benefit ofassociated sports federations. The reality ofsport events is recorded in interviews with members ofCzech ice-hockey federation, Czech bobsleigh federation. My dissertation terminates with changing proposal for system of dividing intemal sources ofCzech sports association and with marketing conception for Czech bobsleigh federation. 3en_US
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá ekonomikou a marketingem vybraných zimních sportů se zaměřením na fmancováni a medializaci českého sportovního prostředí. Analyzuje hlavni sportovní zpravodajské relace České televize, televize Nova a televize Prima. Výsledky jsou porovnávány se systémem rozdělováni dotací Českým svazem tělesné výchovy ve prospěch sdružených sportovních svazů. Realitu sportovního dění zachycují výsledky rozhovorů s činovníky z Českého svazu ledního hokeje a Českého svazu bobistů a skeletonistů. Práce je zakončena návrhem změn pro systém děleni vlastních zdrojů ČSTV a marketingovou koncepcí pro Český svaz bobistů a skeletonistů. Annotation This dissertation is about economics and marketing ofselected winter sports with a view to fmancing and promotion of czech sport background. It analyses the main sport news relations ofCzech TV, TV NOVA and TV PRIMA. Results are compared with system of dividing grants from Czech sports federation for the benefit ofassociated sports federations. The reality ofsport events is recorded in interviews with members ofCzech ice-hockey federation, Czech bobsleigh federation. My dissertation terminates with changing proposal for system of dividing intemal sources ofCzech sports association and with marketing conception for Czech bobsleigh federation. 3cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleEkonomie a marketing vybraných zimních sportůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-04-21
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId37149
dc.title.translatedEconomics and marketing of choosed wintersportsen_US
dc.contributor.refereeŠíma, Jan
dc.identifier.aleph000972103
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá ekonomikou a marketingem vybraných zimních sportů se zaměřením na fmancováni a medializaci českého sportovního prostředí. Analyzuje hlavni sportovní zpravodajské relace České televize, televize Nova a televize Prima. Výsledky jsou porovnávány se systémem rozdělováni dotací Českým svazem tělesné výchovy ve prospěch sdružených sportovních svazů. Realitu sportovního dění zachycují výsledky rozhovorů s činovníky z Českého svazu ledního hokeje a Českého svazu bobistů a skeletonistů. Práce je zakončena návrhem změn pro systém děleni vlastních zdrojů ČSTV a marketingovou koncepcí pro Český svaz bobistů a skeletonistů. Annotation This dissertation is about economics and marketing ofselected winter sports with a view to fmancing and promotion of czech sport background. It analyses the main sport news relations ofCzech TV, TV NOVA and TV PRIMA. Results are compared with system of dividing grants from Czech sports federation for the benefit ofassociated sports federations. The reality ofsport events is recorded in interviews with members ofCzech ice-hockey federation, Czech bobsleigh federation. My dissertation terminates with changing proposal for system of dividing intemal sources ofCzech sports association and with marketing conception for Czech bobsleigh federation. 3cs_CZ
uk.abstract.enDiplomová práce se zabývá ekonomikou a marketingem vybraných zimních sportů se zaměřením na fmancováni a medializaci českého sportovního prostředí. Analyzuje hlavni sportovní zpravodajské relace České televize, televize Nova a televize Prima. Výsledky jsou porovnávány se systémem rozdělováni dotací Českým svazem tělesné výchovy ve prospěch sdružených sportovních svazů. Realitu sportovního dění zachycují výsledky rozhovorů s činovníky z Českého svazu ledního hokeje a Českého svazu bobistů a skeletonistů. Práce je zakončena návrhem změn pro systém děleni vlastních zdrojů ČSTV a marketingovou koncepcí pro Český svaz bobistů a skeletonistů. Annotation This dissertation is about economics and marketing ofselected winter sports with a view to fmancing and promotion of czech sport background. It analyses the main sport news relations ofCzech TV, TV NOVA and TV PRIMA. Results are compared with system of dividing grants from Czech sports federation for the benefit ofassociated sports federations. The reality ofsport events is recorded in interviews with members ofCzech ice-hockey federation, Czech bobsleigh federation. My dissertation terminates with changing proposal for system of dividing intemal sources ofCzech sports association and with marketing conception for Czech bobsleigh federation. 3en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990009721030106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV