Zobrazit minimální záznam

Revize strategie v existující společnosti
dc.contributor.advisorBalcar, Petr
dc.creatorKortusová, Anna
dc.date.accessioned2024-08-09T13:46:35Z
dc.date.available2024-08-09T13:46:35Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/86008
dc.description.abstractCílem této práce je přispět k pochopení významu strategického managementu jako součásti řízení podniku. Aplikace standardního strategického rámce je prezentována prostřednitvím případové studie týkající se existující středně velké společnosti. Cílem je aktualizovat současnou strategii společnosti tak, aby byl zajištěn úspěšný budoucí rozvoj. V první části práce jsou na základě využití poznatků získaných studiem odborné literatury představeny hlavní koncepty a fáze procesu strategického řízení. Druhá část práce je postavena na komplexní analýze vnějšího a vnitřního prostředí společnosti, s cílem formulovat přepracované dlouhodobé strategie. Výsledky interního a externího auditu identifikují klíčové oblasti budoucího úspěchu společnosti, kterými jsou orientace na zákazníka, zavádění nejmodernějších technologií, zajištění efektivních procesů, posilování obchodních vztahů a zvyšování angažovanosti zaměstnanců. Na základě těchto oblastí jsou vytvořeny strategické cíle a strategické iniciativy, které jsou dále rozpracovány pomocí manažerského systému Balanced Scorecard. Následně je navržen vyvážený soubor měřítek výkonnosti, která jsou propojena se zrevidovanou strategií tak, aby bylo umožněno vyhodnocovat pokrok společnosti směrem k dosažení strategických cílů. V závěru práce je navržen osmiměsíční...cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis aims to contribute to the understanding of the importance of strategic management as a part of business management. By means of a case study of an existing medium-sized enterprise, an application of a standard strategic management framework is presented. The purpose is to redesign the entity's current strategy to ensure further successful developments. In the first part of the thesis, a review of established literature on strategic management forms a basis for the introduction of the main concepts and stages of a strategic management process. The second part of the thesis is built on a comprehensive analysis of an external and internal environment of the entity. The aim is to formulate revised long-term strategies. The results of the internal and external audit identify key areas of the company's future success, which are customer orientation, implementation of the most modern technologies, ensuring effective and efficient processes, strengthening established partnerships and increasing employee engagement. On the basis of these areas, strategic goals and strategic initiatives are developed and further elaborated with the help of a strategic management system Balanced Scorecard. Furthermore, balanced set of performance indicators aligned to the revised strategy is designed to gauge the...en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectstrategické řízenícs_CZ
dc.subjectřízení výkonnostics_CZ
dc.subjectprocesní řízenícs_CZ
dc.subjectBalanced Scorecardcs_CZ
dc.subjectstrategic managementen_US
dc.subjectperformance managementen_US
dc.subjectprocess managementen_US
dc.subjectBalanced Scorecarden_US
dc.titleRevision of a Strategy In an Existing Entityen_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-06-15
dc.description.departmentInstitute of Economic Studiesen_US
dc.description.departmentInstitut ekonomických studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId185509
dc.title.translatedRevize strategie v existující společnostics_CZ
dc.contributor.refereeFišerová, Tereza
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEconomics and Financeen_US
thesis.degree.disciplineEkonomie a financecs_CZ
thesis.degree.programEconomicsen_US
thesis.degree.programEkonomické teoriecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Institut ekonomických studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Institute of Economic Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csEkonomie a financecs_CZ
uk.degree-discipline.enEconomics and Financeen_US
uk.degree-program.csEkonomické teoriecs_CZ
uk.degree-program.enEconomicsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem této práce je přispět k pochopení významu strategického managementu jako součásti řízení podniku. Aplikace standardního strategického rámce je prezentována prostřednitvím případové studie týkající se existující středně velké společnosti. Cílem je aktualizovat současnou strategii společnosti tak, aby byl zajištěn úspěšný budoucí rozvoj. V první části práce jsou na základě využití poznatků získaných studiem odborné literatury představeny hlavní koncepty a fáze procesu strategického řízení. Druhá část práce je postavena na komplexní analýze vnějšího a vnitřního prostředí společnosti, s cílem formulovat přepracované dlouhodobé strategie. Výsledky interního a externího auditu identifikují klíčové oblasti budoucího úspěchu společnosti, kterými jsou orientace na zákazníka, zavádění nejmodernějších technologií, zajištění efektivních procesů, posilování obchodních vztahů a zvyšování angažovanosti zaměstnanců. Na základě těchto oblastí jsou vytvořeny strategické cíle a strategické iniciativy, které jsou dále rozpracovány pomocí manažerského systému Balanced Scorecard. Následně je navržen vyvážený soubor měřítek výkonnosti, která jsou propojena se zrevidovanou strategií tak, aby bylo umožněno vyhodnocovat pokrok společnosti směrem k dosažení strategických cílů. V závěru práce je navržen osmiměsíční...cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis aims to contribute to the understanding of the importance of strategic management as a part of business management. By means of a case study of an existing medium-sized enterprise, an application of a standard strategic management framework is presented. The purpose is to redesign the entity's current strategy to ensure further successful developments. In the first part of the thesis, a review of established literature on strategic management forms a basis for the introduction of the main concepts and stages of a strategic management process. The second part of the thesis is built on a comprehensive analysis of an external and internal environment of the entity. The aim is to formulate revised long-term strategies. The results of the internal and external audit identify key areas of the company's future success, which are customer orientation, implementation of the most modern technologies, ensuring effective and efficient processes, strengthening established partnerships and increasing employee engagement. On the basis of these areas, strategic goals and strategic initiatives are developed and further elaborated with the help of a strategic management system Balanced Scorecard. Furthermore, balanced set of performance indicators aligned to the revised strategy is designed to gauge the...en_US
uk.file-availabilityP
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut ekonomických studiícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990021438110106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV