Zobrazit minimální záznam

The Use of Project Methods in Music Education
dc.contributor.advisorBělohlávková, Petra
dc.creatorBugyíková, Denisa
dc.date.accessioned2017-03-31T11:32:46Z
dc.date.available2017-03-31T11:32:46Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/8673
dc.description.abstractDiplomová práce seznamuje s problematikou projektové metody, jejím možnostem, a využití v hudební výchově na Základní a Střední škole. ...soustředěn do tří částí, z nichž první se věnuje pojmu projektová metoda v obecném teoretickém pojetí, druhá část je zaměřena na rozbor učebnic a možnosti propojení hudební výchovy s jinými školními předměty, a poslední část, která je ryze praktická, zahrnuje celkem 27 projektů rozdělených do čtyř skupin podle míry mezipředmětových vztahů. Tato práce může sloužit jako inspirace pro učitele hudební výchovy, kteří by rádi obohatili svou výuku o projektovou metodu.en_US
dc.description.abstractDiplomová práce seznamuje s problematikou projektové metody, jejím možnostem, a využití v hudební výchově na Základní a Střední škole. ...soustředěn do tří částí, z nichž první se věnuje pojmu projektová metoda v obecném teoretickém pojetí, druhá část je zaměřena na rozbor učebnic a možnosti propojení hudební výchovy s jinými školními předměty, a poslední část, která je ryze praktická, zahrnuje celkem 27 projektů rozdělených do čtyř skupin podle míry mezipředmětových vztahů. Tato práce může sloužit jako inspirace pro učitele hudební výchovy, kteří by rádi obohatili svou výuku o projektovou metodu.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleVyužití projektové metody v hudební výchověcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-01-23
dc.description.departmentKatedra hudební výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId22601
dc.title.translatedThe Use of Project Methods in Music Educationen_US
dc.contributor.refereeHerden, Jaroslav
dc.identifier.aleph000584293
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - hudební výchovacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Musicen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra hudební výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - hudební výchovacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Musicen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce seznamuje s problematikou projektové metody, jejím možnostem, a využití v hudební výchově na Základní a Střední škole. ...soustředěn do tří částí, z nichž první se věnuje pojmu projektová metoda v obecném teoretickém pojetí, druhá část je zaměřena na rozbor učebnic a možnosti propojení hudební výchovy s jinými školními předměty, a poslední část, která je ryze praktická, zahrnuje celkem 27 projektů rozdělených do čtyř skupin podle míry mezipředmětových vztahů. Tato práce může sloužit jako inspirace pro učitele hudební výchovy, kteří by rádi obohatili svou výuku o projektovou metodu.cs_CZ
uk.abstract.enDiplomová práce seznamuje s problematikou projektové metody, jejím možnostem, a využití v hudební výchově na Základní a Střední škole. ...soustředěn do tří částí, z nichž první se věnuje pojmu projektová metoda v obecném teoretickém pojetí, druhá část je zaměřena na rozbor učebnic a možnosti propojení hudební výchovy s jinými školními předměty, a poslední část, která je ryze praktická, zahrnuje celkem 27 projektů rozdělených do čtyř skupin podle míry mezipředmětových vztahů. Tato práce může sloužit jako inspirace pro učitele hudební výchovy, kteří by rádi obohatili svou výuku o projektovou metodu.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra hudební výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990005842930106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV