Zobrazit minimální záznam

Mantegna's oculus and its reflection in Lombardy region in sixteenth century
dc.contributor.advisorZlatohlávek, Martin
dc.creatorPourová, Kristina
dc.date.accessioned2017-07-20T16:22:21Z
dc.date.available2017-07-20T16:22:21Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/86907
dc.description.abstractThis work is focused on the early Renaissance artist Andrea Mantegna and his legacy for future generations. Specifically, I want to deal with his innovative approach in using illusionist ceiling frescoes. I would like to point out and bring near how Mantegna's style was differed from his predecessors and where he drew inspiration. Subsequently, I want to focus on direct followers of Andrea Mantegna, how they took over the work of this artist and to what extent they were able to imitate or remodel this art.en_US
dc.description.abstractTato práce je zaměřená na raně renesančního umělce Andrea Mantegnu a jeho odkaz pro další generace. Konkrétně se chci zabývat jeho inovativním přístupem při použití iluzionistické nástropní fresky. Chtěla bych poukázat a přiblížit, v čem se Mantegnův styl použití lišil od jeho předchůdců a kde čerpal inspiraci. Následně bych se zaměřila na přímé následovníky Andrea Mantegni, jakým způsobem převzali dílo tohoto umělce a do jaké míry se jim podařilo toto umění napodobit či přetvořit.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Katolická teologická fakultacs_CZ
dc.subjectAndrea Mantegnacs_CZ
dc.subjectLombardiecs_CZ
dc.subject16. stoletícs_CZ
dc.subjectCremonacs_CZ
dc.subjectMantovacs_CZ
dc.subjectOkuluscs_CZ
dc.subjectCamera Degli Sposics_CZ
dc.subjectLorenzo Leonbrunocs_CZ
dc.subjectGiulio Romanocs_CZ
dc.subjectSala de Gigantics_CZ
dc.subjectPalazzo Tecs_CZ
dc.subjectGiulio Campics_CZ
dc.subjectSan Sigismondocs_CZ
dc.subjectStanza Griseldacs_CZ
dc.subjectCastello Sforzescocs_CZ
dc.subjectSala Delle Assecs_CZ
dc.subjectAlessandro Pampurinocs_CZ
dc.subjectDella Colombacs_CZ
dc.subjectCasa Maffiacs_CZ
dc.subjectPalazzo Fodrics_CZ
dc.subjectSant' Abbondiocs_CZ
dc.subjectAppartemento Landrianics_CZ
dc.subjectDella Barbacs_CZ
dc.subjectAndrea Mantegnaen_US
dc.subjectLombardyen_US
dc.subject16. centuryen_US
dc.subjectCremonaen_US
dc.subjectMantovaen_US
dc.subjectOculusen_US
dc.subjectCamera Degli Sposien_US
dc.subjectLorenzo Leonbrunoen_US
dc.subjectGiulio Romanoen_US
dc.subjectSala de Gigantien_US
dc.subjectPalazzo Teen_US
dc.subjectGiulio Campien_US
dc.subjectSan Sigismondoen_US
dc.subjectStanza Griseldaen_US
dc.subjectCastello Sforzescoen_US
dc.subjectSala Delle Asseen_US
dc.subjectAlessandro Pampurinoen_US
dc.subjectDella Colombaen_US
dc.subjectCasa Maffiaen_US
dc.subjectPalazzo Fodrien_US
dc.subjectSant' Abbondioen_US
dc.subjectAppartemento Landrianien_US
dc.subjectDella Barbaen_US
dc.titleMantegnův okulus a jeho reflexe v Lombardské oblasti 16. stoletícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-06-20
dc.description.departmentÚstav dějin křesťanského uměnícs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Christian Art Historyen_US
dc.description.facultyCatholic Theological Facultyen_US
dc.description.facultyKatolická teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId190082
dc.title.translatedMantegna's oculus and its reflection in Lombardy region in sixteenth centuryen_US
dc.contributor.refereeJarošová, Markéta
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineHistory of Christian Artsen_US
thesis.degree.disciplineDějiny křesťanského uměnícs_CZ
thesis.degree.programObecná teorie a dějiny umění a kulturycs_CZ
thesis.degree.programTheory and History of Art and Cultureen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csKatolická teologická fakultacs_CZ
uk.taxonomy.organization-enCatholic Theological Facultyen_US
uk.faculty-name.csKatolická teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enCatholic Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csKTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csDějiny křesťanského uměnícs_CZ
uk.degree-discipline.enHistory of Christian Artsen_US
uk.degree-program.csObecná teorie a dějiny umění a kulturycs_CZ
uk.degree-program.enTheory and History of Art and Cultureen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce je zaměřená na raně renesančního umělce Andrea Mantegnu a jeho odkaz pro další generace. Konkrétně se chci zabývat jeho inovativním přístupem při použití iluzionistické nástropní fresky. Chtěla bych poukázat a přiblížit, v čem se Mantegnův styl použití lišil od jeho předchůdců a kde čerpal inspiraci. Následně bych se zaměřila na přímé následovníky Andrea Mantegni, jakým způsobem převzali dílo tohoto umělce a do jaké míry se jim podařilo toto umění napodobit či přetvořit.cs_CZ
uk.abstract.enThis work is focused on the early Renaissance artist Andrea Mantegna and his legacy for future generations. Specifically, I want to deal with his innovative approach in using illusionist ceiling frescoes. I would like to point out and bring near how Mantegna's style was differed from his predecessors and where he drew inspiration. Subsequently, I want to focus on direct followers of Andrea Mantegna, how they took over the work of this artist and to what extent they were able to imitate or remodel this art.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Katolická teologická fakulta, Ústav dějin křesťanského uměnícs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV