dc.contributor.advisor | Opravilová, Eva | |
dc.creator | Niewaldová, Alena | |
dc.date.accessioned | 2017-03-31T12:01:22Z | |
dc.date.available | 2017-03-31T12:01:22Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/8810 | |
dc.description.abstract | péče o děti s odloženou školní docházkou. Většina učitelek mateřských škol, s kterými jsme hovořila odpovídala otevřené a ochotně se podělila se svými zkušenostmi. V některých případech, zejména při rozhovorech s některými ředitelkami jsem vnímala snahu odpovídat co nejlépe podle předpokládaného očekávání. Může to být také důsledek toho, že ředitelky mateřských škol musí často obhajovat svou práci před rodiči, inspekcí, zástupci obce apod. Ve většině případů šlo také o učitelky, které se tomuto povolání věnují již řadu let. Mnohdy se domnívají, že na základě mnohaletých zkušeností jsou schopné se kompetentně věnovat dětem s odloženou školní docházkou bez zbytečného psaní a administrativy, které vidí ve vypracování individuálních plánů. Nemohu hodnotit, zda tomu tak je, ale mohu zhodnotit tento postoj z pohledu učitelky, která má "pouze" deset let praxe. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.description.abstract | péče o děti s odloženou školní docházkou. Většina učitelek mateřských škol, s kterými jsme hovořila odpovídala otevřené a ochotně se podělila se svými zkušenostmi. V některých případech, zejména při rozhovorech s některými ředitelkami jsem vnímala snahu odpovídat co nejlépe podle předpokládaného očekávání. Může to být také důsledek toho, že ředitelky mateřských škol musí často obhajovat svou práci před rodiči, inspekcí, zástupci obce apod. Ve většině případů šlo také o učitelky, které se tomuto povolání věnují již řadu let. Mnohdy se domnívají, že na základě mnohaletých zkušeností jsou schopné se kompetentně věnovat dětem s odloženou školní docházkou bez zbytečného psaní a administrativy, které vidí ve vypracování individuálních plánů. Nemohu hodnotit, zda tomu tak je, ale mohu zhodnotit tento postoj z pohledu učitelky, která má "pouze" deset let praxe. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Individuální vzdělávací plán pro děti s odloženou školní docházkou v mateřské škole | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-01-18 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 21601 | |
dc.title.translated | An Individual Study Plan for Children with Delayed School Attendance in Nursery Schools | en_US |
dc.contributor.referee | Opravilová, Eva | |
dc.identifier.aleph | 001012473 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | péče o děti s odloženou školní docházkou. Většina učitelek mateřských škol, s kterými jsme hovořila odpovídala otevřené a ochotně se podělila se svými zkušenostmi. V některých případech, zejména při rozhovorech s některými ředitelkami jsem vnímala snahu odpovídat co nejlépe podle předpokládaného očekávání. Může to být také důsledek toho, že ředitelky mateřských škol musí často obhajovat svou práci před rodiči, inspekcí, zástupci obce apod. Ve většině případů šlo také o učitelky, které se tomuto povolání věnují již řadu let. Mnohdy se domnívají, že na základě mnohaletých zkušeností jsou schopné se kompetentně věnovat dětem s odloženou školní docházkou bez zbytečného psaní a administrativy, které vidí ve vypracování individuálních plánů. Nemohu hodnotit, zda tomu tak je, ale mohu zhodnotit tento postoj z pohledu učitelky, která má "pouze" deset let praxe. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | péče o děti s odloženou školní docházkou. Většina učitelek mateřských škol, s kterými jsme hovořila odpovídala otevřené a ochotně se podělila se svými zkušenostmi. V některých případech, zejména při rozhovorech s některými ředitelkami jsem vnímala snahu odpovídat co nejlépe podle předpokládaného očekávání. Může to být také důsledek toho, že ředitelky mateřských škol musí často obhajovat svou práci před rodiči, inspekcí, zástupci obce apod. Ve většině případů šlo také o učitelky, které se tomuto povolání věnují již řadu let. Mnohdy se domnívají, že na základě mnohaletých zkušeností jsou schopné se kompetentně věnovat dětem s odloženou školní docházkou bez zbytečného psaní a administrativy, které vidí ve vypracování individuálních plánů. Nemohu hodnotit, zda tomu tak je, ale mohu zhodnotit tento postoj z pohledu učitelky, která má "pouze" deset let praxe. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990010124730106986 | |