Zobrazit minimální záznam

Company Communication
dc.contributor.advisorJanovec, Ladislav
dc.creatorŠumšálová, Simona
dc.date.accessioned2017-03-31T12:02:12Z
dc.date.available2017-03-31T12:02:12Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/8814
dc.description.abstractV diplomové práci analyzujeme korpus textů firemní e-mailové korespondence a charakterizujeme ho především z pragmatického hlediska. Práce postupuje od vymezení terminologického aparátu a definování obecných pojmů teorie komunikace (komunikační proces, vztahová rovina komunikace, sebeprezentace v komunikaci) k analýze jednotlivých e-mailových zpráv, u nichž přibližujeme širší komunikační kontext, komunikační záměr produktora a vyvolanou reakci u adresátů. Každý z patnácti e- mailů doplňujeme vlastním komentářem. Kromě odborné literatury jsme vycházeli přímo z nashromážděného korpusu textů firemní e-mailové komunikace a zvláštní mnohaleté detailní znalosti komunikačního prostředí popisované firmy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractV diplomové práci analyzujeme korpus textů firemní e-mailové korespondence a charakterizujeme ho především z pragmatického hlediska. Práce postupuje od vymezení terminologického aparátu a definování obecných pojmů teorie komunikace (komunikační proces, vztahová rovina komunikace, sebeprezentace v komunikaci) k analýze jednotlivých e-mailových zpráv, u nichž přibližujeme širší komunikační kontext, komunikační záměr produktora a vyvolanou reakci u adresátů. Každý z patnácti e- mailů doplňujeme vlastním komentářem. Kromě odborné literatury jsme vycházeli přímo z nashromážděného korpusu textů firemní e-mailové komunikace a zvláštní mnohaleté detailní znalosti komunikačního prostředí popisované firmy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleFiremní komunikacecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-01-17
dc.description.departmentKatedra českého jazykacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId22373
dc.title.translatedCompany Communicationen_US
dc.contributor.refereeŠamalová, Markéta
dc.identifier.aleph000586168
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - základy společenských vědcs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Social Sciensesen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra českého jazykacs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - základy společenských vědcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Social Sciensesen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csV diplomové práci analyzujeme korpus textů firemní e-mailové korespondence a charakterizujeme ho především z pragmatického hlediska. Práce postupuje od vymezení terminologického aparátu a definování obecných pojmů teorie komunikace (komunikační proces, vztahová rovina komunikace, sebeprezentace v komunikaci) k analýze jednotlivých e-mailových zpráv, u nichž přibližujeme širší komunikační kontext, komunikační záměr produktora a vyvolanou reakci u adresátů. Každý z patnácti e- mailů doplňujeme vlastním komentářem. Kromě odborné literatury jsme vycházeli přímo z nashromážděného korpusu textů firemní e-mailové komunikace a zvláštní mnohaleté detailní znalosti komunikačního prostředí popisované firmy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enV diplomové práci analyzujeme korpus textů firemní e-mailové korespondence a charakterizujeme ho především z pragmatického hlediska. Práce postupuje od vymezení terminologického aparátu a definování obecných pojmů teorie komunikace (komunikační proces, vztahová rovina komunikace, sebeprezentace v komunikaci) k analýze jednotlivých e-mailových zpráv, u nichž přibližujeme širší komunikační kontext, komunikační záměr produktora a vyvolanou reakci u adresátů. Každý z patnácti e- mailů doplňujeme vlastním komentářem. Kromě odborné literatury jsme vycházeli přímo z nashromážděného korpusu textů firemní e-mailové komunikace a zvláštní mnohaleté detailní znalosti komunikačního prostředí popisované firmy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra českého jazykacs_CZ
dc.identifier.lisID990005861680106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV