Zobrazit minimální záznam

An Analysis of the Subject Humans and Their World in the Framework of an Educational Programme
dc.contributor.advisorKalbáčová, Jaroslava
dc.creatorSoučková, Jana
dc.date.accessioned2017-03-31T12:02:24Z
dc.date.available2017-03-31T12:02:24Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/8815
dc.description.abstractV této diplomové práci se snažím odpovědět na otázku, jak vidím uplatnění zásad RVP ve své pedagogické praxi za současných podmínek a při použití stávajících učebních materiálů. Podávám zde v proto stručný přehled učebnic s akreditací MSMT, s nimiž se nyní ve školách pracuje a které byly pochopitelně napsány i vydány dříve, než byl vytvořen RVP. V přehledu uvádím učebnice vzdělávacích programů základní škola, obecná škola i národní škola. Obsah předmětů prvouka i vlastivěda se u jednotlivých koncepcí příliš neliší a všechny zhruba odpovídají i RVP. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractV této diplomové práci se snažím odpovědět na otázku, jak vidím uplatnění zásad RVP ve své pedagogické praxi za současných podmínek a při použití stávajících učebních materiálů. Podávám zde v proto stručný přehled učebnic s akreditací MSMT, s nimiž se nyní ve školách pracuje a které byly pochopitelně napsány i vydány dříve, než byl vytvořen RVP. V přehledu uvádím učebnice vzdělávacích programů základní škola, obecná škola i národní škola. Obsah předmětů prvouka i vlastivěda se u jednotlivých koncepcí příliš neliší a všechny zhruba odpovídají i RVP. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleRozpracování vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět v Rámcovém vzdělávacím programucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-01-15
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId21693
dc.title.translatedAn Analysis of the Subject Humans and Their World in the Framework of an Educational Programmeen_US
dc.contributor.refereeLinková, Marie
dc.identifier.aleph000586608
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csV této diplomové práci se snažím odpovědět na otázku, jak vidím uplatnění zásad RVP ve své pedagogické praxi za současných podmínek a při použití stávajících učebních materiálů. Podávám zde v proto stručný přehled učebnic s akreditací MSMT, s nimiž se nyní ve školách pracuje a které byly pochopitelně napsány i vydány dříve, než byl vytvořen RVP. V přehledu uvádím učebnice vzdělávacích programů základní škola, obecná škola i národní škola. Obsah předmětů prvouka i vlastivěda se u jednotlivých koncepcí příliš neliší a všechny zhruba odpovídají i RVP. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enV této diplomové práci se snažím odpovědět na otázku, jak vidím uplatnění zásad RVP ve své pedagogické praxi za současných podmínek a při použití stávajících učebních materiálů. Podávám zde v proto stručný přehled učebnic s akreditací MSMT, s nimiž se nyní ve školách pracuje a které byly pochopitelně napsány i vydány dříve, než byl vytvořen RVP. V přehledu uvádím učebnice vzdělávacích programů základní škola, obecná škola i národní škola. Obsah předmětů prvouka i vlastivěda se u jednotlivých koncepcí příliš neliší a všechny zhruba odpovídají i RVP. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990005866080106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV