Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.authorŽeníšková, Jana
dc.date.accessioned2019-12-17T17:40:09Z
dc.date.available2019-12-17T17:40:09Z
dc.date.issued1966
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/88202
dc.languagečeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.subjectpedagogická diagnostikacs_CZ
dc.subjectpsychologické metodycs_CZ
dc.subjectPedagogikacs_CZ
dc.subjectčeské školstvícs_CZ
dc.subjectUčenícs_CZ
dc.titleK otázce využití psychologických diagnostických metod v pedagogické praxi (zejména se zřetelem k problematice efektivnosti procesu učení)cs_CZ
dc.typeDiplomová prácecs_CZ
dc.description.departmentKatedra psychologie (1951-1975)cs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.aleph000683981
thesis.degree.nameMgr.cs_CZ
uk.file-availabilityVUK
dc.identifier.lisID990006839810106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV