Evidence a zpracování informací kódovaných obrazovou formou u dětí pěti a sedmiletých
Filing and Processing of Coded Information in Picture Form for Children between Five and Seven Years of Age
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/8852Identifikátory
SIS: 21591
Kolekce
- Kvalifikační práce [19159]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Dvořák, Petr
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Pedagogika předškolního věku
Katedra / ústav / klinika
Katedra matematiky a didaktiky matematiky
Datum obhajoby
18. 1. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Práce vychází z předpokladu, že na počátku školní docházky převažuje v matematice smíšená komunikace obrazně akustická. Práce popisuje úskalí v procesu zpracování vyslovených informací u dětí před vstupem do školy a dětí v prvním ročníku školní docházky. Respektive do jaké míry lze toto úskalí eliminovat zařazením netradičních aktivit s převažující ústní komunikací Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The diploma work is based at the presumption that at the beginning of the school attendance a mixed picture - acoustic communication in mathematics is prevailing. The work describes the difficulty in the process of executing of pronounced information at the children of pre-school age and the children attending the first class at school. The work also describes how to eliminate this difficulty by including of some innovative activities in which an oral communication is prevailing. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)