Zobrazit minimální záznam

Implementation of Ethics Code of Advertisement in the Czech Republic
dc.contributor.advisorMalecha, Petr
dc.creatorVejclová, Lea
dc.date.accessioned2017-03-30T18:23:43Z
dc.date.available2017-03-30T18:23:43Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/891
dc.description.abstractUplatňování Etického kodexu reklamy v České republice Assertion of Ethics Code of Advertisement in Czech Republic Cíl práce: analyzovat situaci etické samoregulace na poli reklamy v ČR a vytvořit návrh reklamm'ho spotu v souladu s Etickým kodexem Metody práce: analýza případů řešených Radou pro reklamu, vlastní projekt Výsledky: vyhodnocení výsledků stížností na reklamu a zjištění postoje veřejnosti, změna reklamního spotu Klíčová slova: reklama, právo, etická samoregulace, Rada pro reklamu, copy advice, Etický kodex 1cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleUplatňování Etického kodexu reklamy v České republicecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-09-21
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId29429
dc.title.translatedImplementation of Ethics Code of Advertisement in the Czech Republicen_US
dc.contributor.refereeŠíma, Jan
dc.identifier.aleph000915822
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csUplatňování Etického kodexu reklamy v České republice Assertion of Ethics Code of Advertisement in Czech Republic Cíl práce: analyzovat situaci etické samoregulace na poli reklamy v ČR a vytvořit návrh reklamm'ho spotu v souladu s Etickým kodexem Metody práce: analýza případů řešených Radou pro reklamu, vlastní projekt Výsledky: vyhodnocení výsledků stížností na reklamu a zjištění postoje veřejnosti, změna reklamního spotu Klíčová slova: reklama, právo, etická samoregulace, Rada pro reklamu, copy advice, Etický kodex 1cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990009158220106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV