Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHofmannová, Marie
dc.creatorRezková, Kateřina
dc.date.accessioned2017-03-31T12:29:56Z
dc.date.available2017-03-31T12:29:56Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/8926
dc.description.abstractDramatic and literary texts have always struggled to find their plače in EFL/ESL classes being always considercd a distraction rather than a source of language practice. The principle goal of this thesis is to justify the use of dramatic texts in English language teaching, emphasizing their benefits as samples of authentic natural communication. From students" perspective, they can be found partieularly helpful as a source of language whieh students eneounter in real lile outside class. The benefits of using activities based on dramatic texts are demonstrated in the practical part, which, apart from sample acti vity paeks, ineludes the students' response to such acti vities. Dramatic texts proved to be a valuable supplementary material valued by students as well as teachers. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractDramatické a literární texty byly vždy při výuce cizích jazyků považovány spíše za rozptýlení než za zdroj materiálu k procvičování jazyka. Hlavním cílem této diplomové práce je obhájit užívání dramatických textů při výuce anglického jazyka se zvláštním důrazem na výhody, které tyto texty nabízejí jako příklady autentické a přirozené komunikace. Z pohledu studentů, tyto texty mohou být obvzláště přínosné jako zdroj jazyka, se kterým se studenti setkají ve skutečném životě. Přínos, který dramatické texty mohou znamenat pro výuku angličtiny, je doložen ukázkovými pracovními listy, které jsou součástí praktické části. Dramatické texty se ukázaly být hodnotným zdrojem pro vytváření doplňkových materiálu jak pro učitele tak, jak z průzkumu mezi studenty vyplývá, i pro studenty. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleTeaching English through Dramatic Textsen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-01-25
dc.description.departmentKatedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId178570
dc.contributor.refereeGibbs, Michael
dc.identifier.aleph002098398
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - francouzský jazykcs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Frenchen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - francouzský jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Frenchen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDramatické a literární texty byly vždy při výuce cizích jazyků považovány spíše za rozptýlení než za zdroj materiálu k procvičování jazyka. Hlavním cílem této diplomové práce je obhájit užívání dramatických textů při výuce anglického jazyka se zvláštním důrazem na výhody, které tyto texty nabízejí jako příklady autentické a přirozené komunikace. Z pohledu studentů, tyto texty mohou být obvzláště přínosné jako zdroj jazyka, se kterým se studenti setkají ve skutečném životě. Přínos, který dramatické texty mohou znamenat pro výuku angličtiny, je doložen ukázkovými pracovními listy, které jsou součástí praktické části. Dramatické texty se ukázaly být hodnotným zdrojem pro vytváření doplňkových materiálu jak pro učitele tak, jak z průzkumu mezi studenty vyplývá, i pro studenty. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enDramatic and literary texts have always struggled to find their plače in EFL/ESL classes being always considercd a distraction rather than a source of language practice. The principle goal of this thesis is to justify the use of dramatic texts in English language teaching, emphasizing their benefits as samples of authentic natural communication. From students" perspective, they can be found partieularly helpful as a source of language whieh students eneounter in real lile outside class. The benefits of using activities based on dramatic texts are demonstrated in the practical part, which, apart from sample acti vity paeks, ineludes the students' response to such acti vities. Dramatic texts proved to be a valuable supplementary material valued by students as well as teachers. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990020983980106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV