Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHollerová, Ivana
dc.contributor.authorVictorinová, Petra
dc.date.accessioned2019-12-17T17:37:49Z
dc.date.available2019-12-17T17:37:49Z
dc.date.issued1999
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/89437
dc.languagečeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.subjectKomunikacecs_CZ
dc.subjectMarketingcs_CZ
dc.subjectsociologické analýzycs_CZ
dc.subjectmobilní telefonycs_CZ
dc.subjectVznik a vývojcs_CZ
dc.subjectČeskocs_CZ
dc.titleFenomén mobilní komunikace v České republice (pokus o sociologickou analýzu marketingových výzkumů mobilní komunikace)cs_CZ
dc.typeDiplomová prácecs_CZ
dc.description.departmentKatedra sociologiecs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.aleph000659269
thesis.degree.nameMgr.cs_CZ
uk.file-availabilityVUK
dc.identifier.lisID990006592690106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV