Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMužík, Jaroslav,
dc.contributor.authorKmentová, Katarína
dc.date.accessioned2019-12-17T15:52:26Z
dc.date.available2019-12-17T15:52:26Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/89578
dc.languagečeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.subjectAndragogikacs_CZ
dc.subjectManagementcs_CZ
dc.subjectMarketingcs_CZ
dc.subjectPodnikycs_CZ
dc.titleMarketingová strategie a personální management firmycs_CZ
dc.typeBakalářská prácecs_CZ
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.aleph000700218
thesis.degree.nameBc.cs_CZ
uk.file-availabilityVUK
dc.identifier.lisID990007002180106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV