Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPálka, Peter,
dc.contributor.authorSkarlantová, Pavla
dc.date.accessioned2019-12-17T15:20:12Z
dc.date.available2019-12-17T15:20:12Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/89635
dc.languagečeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.subjectDiplomové práce - INSKcs_CZ
dc.subjectKomunikační prostředkycs_CZ
dc.subjectKomunikovánícs_CZ
dc.subjectmasmédiacs_CZ
dc.subjectObchodní etikacs_CZ
dc.subjectPropagacecs_CZ
dc.subjectReklamacs_CZ
dc.subjectReklama - kampaňcs_CZ
dc.subjectReklama - vlivcs_CZ
dc.subjectReklamní průmyslcs_CZ
dc.subjectobchodcs_CZ
dc.subjectobchodní politikacs_CZ
dc.titleReklama jako komunikační prostředek zdroj informací a dezinformacícs_CZ
dc.typeDiplomová prácecs_CZ
dc.description.departmentÚstav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.aleph000207407
thesis.degree.nameMgr.cs_CZ
uk.file-availabilityVUK
dc.identifier.lisID990002074070106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV