Profesní vzdělávání
dc.contributor.advisor | Langrová, Veronika | |
dc.contributor.author | Beranová, Jana | |
dc.date.accessioned | 2019-12-17T15:00:56Z | |
dc.date.available | 2019-12-17T15:00:56Z | |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/89787 | |
dc.description.abstract | Význam profesního vzdělávání v současné společnosti roste. Potřeba firemního vzdělávání je dána jednak vnějšími podmínkami, např. zvyšující se domácí i zahraniční konkurencí, novými technologiemi, úrovní ekonomické a právní situace v ČR atd., a jednak vnitřními podmínkami, např. změnami uvnitř firem, tj. novou systematizací funkcí, zlepšením podnikového klima, větším podílem manažerů při vytváření nových a hlavně kvalitních vzdělávacích produktů, které by odpovídaly jak firemním podmínkám vzdělávání, tak i zájmům zaměstnanců o zvyšování a prohlubování kvalifikace atd. Mezinárodní organizace práce (International Labor Organisation) uvádí, že v průběhu příštích deseti let se změní až 80 % dnes používaných technologií. Na základě této prognózy lze očekávat, že profesní vzdělávání nejen nadále poroste, ale stane se jedním ze stěžejních úkolů firmy. | cs_CZ |
dc.language | čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.subject | Profese | cs_CZ |
dc.subject | Vzdělávání dospělých | cs_CZ |
dc.subject | podnikové vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | odborné vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | Česko | cs_CZ |
dc.title | Profesní vzdělávání | cs_CZ |
dc.type | Bakalářská práce | cs_CZ |
dc.description.department | Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.aleph | 000732877 | |
thesis.degree.name | Bc. | cs_CZ |
uk.file-availability | VUK | |
dc.identifier.lisID | 990007328770106986 |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách
-
Kvalifikační práce obhajované před rokem 2006 [2891]
Theses defended before year 2006