Zobrazit minimální záznam

Theory of advertisment : economics and psychology
dc.contributorJiří Hlaváček
dc.contributor.authorGešev, Jordan
dc.date.accessioned2019-12-17T17:31:23Z
dc.date.available2019-12-17T17:31:23Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/89936
dc.description.abstractPráce Teorie reklamy: ekonomie a psychologie pojednává o základních principech disciplíny a zaměření na aplikace poznatků obecné psychologie a teoretické mikroekonomie. Autor se cíleně vyhýbá zkoumání praktických projevů reklamních kampaní a jejich dopadům a testování úspěšnosti. Práce postupuje od stručného přiblížení historického vývoje disciplíny k aktuálním otázkám imperiálnosti reklamy co do projevů a přístupů, hledá optimum výdajů firmy na reklamu, dotýká se alternativních forem reklamy ve smyslu sponzorství a reklamy v CPE a hlavně zkoumá člověka, jako příjemce reklamních sdělení. Zkoumá jeho racionalitu, procesy učení, stádovost, snobství či vrozené předpoklady.cs_CZ
dc.description.abstractTheory of advertising: economics and psychology deals with elementary principles of our discipline. It applies to fundamental principles of general psychology and theoretical microeconomics. Author does not mention the aspects of advertising campaign in practice, its impacts and tests of fruitfulness deliberately. Step by step he devotes historical evolution, imperialism of advertising, looking for optimum advertising costs of firm. Other themes are sponsorship, advertising in CPE and, mainly, human factor and rationality of individuals, process of learning and specific behavior as snobbery, effects of crowd or native ability.en_US
dc.languagečeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.subjectPráce bakalářskécs_CZ
dc.subjectReklamycs_CZ
dc.subjectTeorie reklamycs_CZ
dc.subjectekonomiecs_CZ
dc.subjectpsychologiecs_CZ
dc.titleTeorie reklamy ekonomie a psychologiecs_CZ
dc.typeBakalářská prácecs_CZ
dc.description.departmentInstitut ekonomických studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.title.translatedTheory of advertisment : economics and psychologyen_US
dc.identifier.aleph000316797
thesis.degree.nameBc.cs_CZ
uk.file-availabilityVUK
dc.identifier.lisID990003167970106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV