Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBeneš, Milan,
dc.contributor.authorSkučková, Jiřina
dc.date.accessioned2019-12-17T16:02:49Z
dc.date.available2019-12-17T16:02:49Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/89977
dc.description.abstractVzdělávání je součástí lidských dějin od jejich počátku. Jakmile člověk začal nabývat určitých dovedností a znalostí, potřeboval je rozšiřovat a předávat nastupující generaci. Nejednalo se pouze o dovednosti nutné k fyzickému přežití, ale především o osvojování kulturních vzorcli, platných ve skupině. Vzdělávání slouží k zapojení jedince do společnosti a je zároveň nástrojem sociální změny. S institucionalizací vzdělávání se začalo zvyšovat nebezpečí jeho ovlivňování státní mocí. V moderní společnosti nabývá fenomén vzdělávání zvláštní dliležitosti.cs_CZ
dc.languagečeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.subjectRovnoprávnostcs_CZ
dc.subjectčeská společnostcs_CZ
dc.subjectVzdělávánícs_CZ
dc.subjectceloživotní vzdělávánícs_CZ
dc.subjectčeské ženycs_CZ
dc.titleVzdělávání a emancipace české společnosti se zřetelem na postavení žencs_CZ
dc.typeBakalářská prácecs_CZ
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.aleph000780150
thesis.degree.nameBc.cs_CZ
uk.file-availabilityVUK
dc.identifier.lisID990007801500106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV