Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorReichel, Jiří
dc.contributor.authorVrbovcová, Vladimíra
dc.date.accessioned2019-12-17T14:12:35Z
dc.date.available2019-12-17T14:12:35Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/89983
dc.description.abstractKe své bakalářské práci jsem si vybrala téma vliv reklamy na společnost. Pracuji v mezinárodní reklamní agentuře, takže se mě dění v této oblasti poměrně úzce dotýká a zároveň mě i zajímá. Vliv reklamy na společnost jsem si vybrala proto, že je to podle mne velice aktuální a citlivý problém, jenž si určitě zaslouží velkou debatu, která se kolem něj již dlouhou dobu vede. Všichni se denně s reklamou setkáváme v mnoha podobách a formách a dostáváme od ní rady, jak nejlépe trávit svůj volný čas, jaké značky jsou momentálně "in", který prostředek na hubnutí, parfém nebo zubní pastu je nutné použít, abychom okouzlili své okolí, a jak zlikvidovat nežádoucí bakterie, abychom neohrožovali zdraví svých dětí. Nebo naopak, že nepoužití určitého produktu nás může ve společnosti totálně znemožnit a učinit z nás společensky nepřijatelné podivíny. Je to ale pravda? Dokáže reklama nutit spotřebitele, aby dělali věci, které nechtějí a které by je jinak ani nenapadly? Ve svém zkoumání jsem si kladla dvě základní otázky: Jsou spotřebitelé schopni odolat soustředěnému tlaku sofistikovaných komunikačnich prostředků? Je etické je tomuto tlaku podrobovat? Na tyto otázky existuje spousta protichůdných názorů a odpovědí. K jejich zodpovězení jsem se proto snažila širokou škálu těchto názorů prozkoumat a zaujmout k nim stanovisko. Postupně jsem zjistila, že je to opravdu velice složitý problém, a při snaze o jeho zestručnění a zachycení jsem začala u samotné definice reklamy a hrubého nástinu její psychologie, zejména pak způsobů, jakými způsoby se snaží inzerenti a reklamní agentury přesvědčit spotřebitele.cs_CZ
dc.languagečeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.subjectPersvazecs_CZ
dc.subjectPsychologie reklamycs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectSpolečnostcs_CZ
dc.subjectčeská společnostcs_CZ
dc.subjectevropská společnostcs_CZ
dc.subjectVlivycs_CZ
dc.titleVliv reklamy na společnostcs_CZ
dc.typeBakalářská prácecs_CZ
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.aleph000776701
thesis.degree.nameBc.cs_CZ
uk.file-availabilityVUK
dc.identifier.lisID990007767010106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV