Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKera, Denisa,
dc.contributor.authorGrosman, Jakub
dc.date.accessioned2019-12-17T16:48:04Z
dc.date.available2019-12-17T16:48:04Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/90055
dc.languagečeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.subjectDiplomové práce - INSKcs_CZ
dc.subjectKomunikace marketingovács_CZ
dc.subjectMediální trhcs_CZ
dc.subjectReklama - kampaňcs_CZ
dc.subjectReklamní průmyslcs_CZ
dc.subjectinternetcs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.titleNové trendy v marketingové komunikaci na Internetucs_CZ
dc.typeDiplomová prácecs_CZ
dc.description.departmentÚstav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.aleph000202314
thesis.degree.nameMgr.cs_CZ
uk.file-availabilityVUK
dc.identifier.lisID990002023140106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV