Zobrazit minimální záznam

The position of Air Jordan brand on the market
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorSedláčková, Lucie
dc.date.accessioned2017-10-02T07:55:32Z
dc.date.available2017-10-02T07:55:32Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/90786
dc.description.abstractTitle: The position of Air Jordan brand on the market Aim: The purpose of this thesis is to design measures that would improve the position of Air Jordan brand on the czech market with basketball equipment. These measures are based on analyses of public opinion. Methods: The research itself is based on the method of sociological field investigation. The data were collected by a structured questionnaires followed by analyses. Results: On the purpose of public opinion were detected shortages and disadvantages in comparison with the nearest competitors at the same market. The proposal was based on purpose of dealing with those shortages, with possibilities of realisation and suitable to smaller czech market.en_US
dc.description.abstractNázev: Postavení produktů basketbalové značky Air Jordan na trhu Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza postavení produktů značky Air Jordan v povědomí veřejnosti a na jejím základě navrhnout taková opatření, která by vedla ke zlepšení postavení značky Air Jordan na českém trhu s basketbalovým vybavením. Metody: Ke sběru informací pro tuto bakalářskou práci byla použita metoda veřejného mínění neboli dotazníkové šetření. Ke sběru dat byl vybrán strukturovaný dotazník. Následně byla tato získaná data interpretována a analyzována. Výsledky: Při analýze povědomí o značce byly zjištěny některé nevýhody a nedostatky produktů značky Air Jordan oproti nejbližším konkurentům na trhu. Návrh byl sestaven tak, aby řešil tyto nedostatky, byl realizovatelný a vyhovoval menšímu českému trhu. Klíčová slova: marketing, produkt, branding, cena, značkacs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectproducten_US
dc.subjectbrandingen_US
dc.subjectpriceen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectproduktcs_CZ
dc.subjectbrandingcs_CZ
dc.subjectcenacs_CZ
dc.subjectznačkacs_CZ
dc.titlePostavení produktů basketbalové značky Air Jordan na trhucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-09-11
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId182718
dc.title.translatedThe position of Air Jordan brand on the marketen_US
dc.contributor.refereeŠtědroň, Bohumír
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Postavení produktů basketbalové značky Air Jordan na trhu Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza postavení produktů značky Air Jordan v povědomí veřejnosti a na jejím základě navrhnout taková opatření, která by vedla ke zlepšení postavení značky Air Jordan na českém trhu s basketbalovým vybavením. Metody: Ke sběru informací pro tuto bakalářskou práci byla použita metoda veřejného mínění neboli dotazníkové šetření. Ke sběru dat byl vybrán strukturovaný dotazník. Následně byla tato získaná data interpretována a analyzována. Výsledky: Při analýze povědomí o značce byly zjištěny některé nevýhody a nedostatky produktů značky Air Jordan oproti nejbližším konkurentům na trhu. Návrh byl sestaven tak, aby řešil tyto nedostatky, byl realizovatelný a vyhovoval menšímu českému trhu. Klíčová slova: marketing, produkt, branding, cena, značkacs_CZ
uk.abstract.enTitle: The position of Air Jordan brand on the market Aim: The purpose of this thesis is to design measures that would improve the position of Air Jordan brand on the czech market with basketball equipment. These measures are based on analyses of public opinion. Methods: The research itself is based on the method of sociological field investigation. The data were collected by a structured questionnaires followed by analyses. Results: On the purpose of public opinion were detected shortages and disadvantages in comparison with the nearest competitors at the same market. The proposal was based on purpose of dealing with those shortages, with possibilities of realisation and suitable to smaller czech market.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV