Zobrazit minimální záznam

Developing Language
dc.contributor.advisorPišlová, Simona
dc.creatorKredbová, Barbora
dc.date.accessioned2017-04-03T09:04:48Z
dc.date.available2017-04-03T09:04:48Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9094
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje problematice výuky slohu na I. stupni ZŠ a zaměřuje se především na nové možnosti alternativní výuky školních dětí. Autorka rozebírá nejprve teoretické aspekty této problematiky a následně poskytuje praktické návody pro vlastní práci s dětmi. V rámci této práce jsou představeny různé činnosti a návody, jak vhodně oživit a zpestřit výuku slohu na základních školách. Přestože je tato práce zaměřena hlavně na výuku slohu v rámci českého jazyka, autorka neopomíjí také integraci ostatních předmětů. Integrace předmětů je především pro žáky I. stupně jedním z hlavních cílů alternativní výuky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThis diploma thesis attends to the question of education of composition at primary school. It is focusing mainly on alternative education of children in school age. The author analyses theoretical aspects of this problems fírst. The analyse is followed by practical tips for effective work with pupils. Within the scope of this diploma thesis are brought different activities, which make the composition lessons at primary school more enjoyable and recreative. Altough this thesis is particularly concerned with education of composition within Czech lessons, the author does not marginalize the integration of other subjects. The integration of other subject is one of the most important goals of alternative education at primary school. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleOtevírání jazykacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-16
dc.description.departmentKatedra českého jazyka a katedra české literaturycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId22127
dc.title.translatedDeveloping Languageen_US
dc.contributor.refereeJanovec, Ladislav
dc.identifier.aleph000824918
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra českého jazyka a katedra české literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se věnuje problematice výuky slohu na I. stupni ZŠ a zaměřuje se především na nové možnosti alternativní výuky školních dětí. Autorka rozebírá nejprve teoretické aspekty této problematiky a následně poskytuje praktické návody pro vlastní práci s dětmi. V rámci této práce jsou představeny různé činnosti a návody, jak vhodně oživit a zpestřit výuku slohu na základních školách. Přestože je tato práce zaměřena hlavně na výuku slohu v rámci českého jazyka, autorka neopomíjí také integraci ostatních předmětů. Integrace předmětů je především pro žáky I. stupně jedním z hlavních cílů alternativní výuky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis attends to the question of education of composition at primary school. It is focusing mainly on alternative education of children in school age. The author analyses theoretical aspects of this problems fírst. The analyse is followed by practical tips for effective work with pupils. Within the scope of this diploma thesis are brought different activities, which make the composition lessons at primary school more enjoyable and recreative. Altough this thesis is particularly concerned with education of composition within Czech lessons, the author does not marginalize the integration of other subjects. The integration of other subject is one of the most important goals of alternative education at primary school. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra českého jazyka a katedra české literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990008249180106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV