dc.contributor.advisor | Pišlová, Simona | |
dc.creator | Kredbová, Barbora | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T09:04:48Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T09:04:48Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9094 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se věnuje problematice výuky slohu na I. stupni ZŠ a zaměřuje se především na nové možnosti alternativní výuky školních dětí. Autorka rozebírá nejprve teoretické aspekty této problematiky a následně poskytuje praktické návody pro vlastní práci s dětmi. V rámci této práce jsou představeny různé činnosti a návody, jak vhodně oživit a zpestřit výuku slohu na základních školách. Přestože je tato práce zaměřena hlavně na výuku slohu v rámci českého jazyka, autorka neopomíjí také integraci ostatních předmětů. Integrace předmětů je především pro žáky I. stupně jedním z hlavních cílů alternativní výuky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | This diploma thesis attends to the question of education of composition at primary school. It is focusing mainly on alternative education of children in school age. The author analyses theoretical aspects of this problems fírst. The analyse is followed by practical tips for effective work with pupils. Within the scope of this diploma thesis are brought different activities, which make the composition lessons at primary school more enjoyable and recreative. Altough this thesis is particularly concerned with education of composition within Czech lessons, the author does not marginalize the integration of other subjects. The integration of other subject is one of the most important goals of alternative education at primary school. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Otevírání jazyka | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-16 | |
dc.description.department | Katedra českého jazyka a katedra české literatury | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 22127 | |
dc.title.translated | Developing Language | en_US |
dc.contributor.referee | Janovec, Ladislav | |
dc.identifier.aleph | 000824918 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra českého jazyka a katedra české literatury | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce se věnuje problematice výuky slohu na I. stupni ZŠ a zaměřuje se především na nové možnosti alternativní výuky školních dětí. Autorka rozebírá nejprve teoretické aspekty této problematiky a následně poskytuje praktické návody pro vlastní práci s dětmi. V rámci této práce jsou představeny různé činnosti a návody, jak vhodně oživit a zpestřit výuku slohu na základních školách. Přestože je tato práce zaměřena hlavně na výuku slohu v rámci českého jazyka, autorka neopomíjí také integraci ostatních předmětů. Integrace předmětů je především pro žáky I. stupně jedním z hlavních cílů alternativní výuky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | This diploma thesis attends to the question of education of composition at primary school. It is focusing mainly on alternative education of children in school age. The author analyses theoretical aspects of this problems fírst. The analyse is followed by practical tips for effective work with pupils. Within the scope of this diploma thesis are brought different activities, which make the composition lessons at primary school more enjoyable and recreative. Altough this thesis is particularly concerned with education of composition within Czech lessons, the author does not marginalize the integration of other subjects. The integration of other subject is one of the most important goals of alternative education at primary school. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra českého jazyka a katedra české literatury | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990008249180106986 | |